Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V rámci sociologie vzdělání je za jedno z klíčových témat možné považovat zkoumání vzdělanostních nerovností (jejich utváření, generační přenos apod.). Testování ve školách představuje fenomén, který by neměl zůstávat stranou zájmu sociologie vzdělání, protože může relativně silně ovlivňovat řadu aspektů nejen uvnitř škol, ale v rámci celé společnosti. Kniha se sice zabývá jen situací v USA, to ale neznamená, že by pojednávané otázky nebyly aktuální pro jiné země. Podle autorů měla publikace ilustrovat skutečnost, že nezamýšlené důsledky jsou příliš rozsáhlé, aby je bylo možné ignorovat.
- V rámci sociologie vzdělání je za jedno z klíčových témat možné považovat zkoumání vzdělanostních nerovností (jejich utváření, generační přenos apod.). Testování ve školách představuje fenomén, který by neměl zůstávat stranou zájmu sociologie vzdělání, protože může relativně silně ovlivňovat řadu aspektů nejen uvnitř škol, ale v rámci celé společnosti. Kniha se sice zabývá jen situací v USA, to ale neznamená, že by pojednávané otázky nebyly aktuální pro jiné země. Podle autorů měla publikace ilustrovat skutečnost, že nezamýšlené důsledky jsou příliš rozsáhlé, aby je bylo možné ignorovat. (cs)
- Research on educational inequalities may be count to the key issues within the sociology of education. Testing in schools means an important phenomenon that should not be neglected within the field of sociology of education because it influences many aspects considering school environment and socialisation process. Although the book deals with the situation in the USA, discussed issues are also topical for other countries, including the Czech Republic. The unintended consequences of testing are a too wide topic to be neglected – it was the aim of the authors to show it. (en)
|
Title
| - Review (en)
- Recenze
- Recenze (cs)
|
skos:prefLabel
| - Review (en)
- Recenze
- Recenze (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68378025:_____/06:00049360!RIV07-MPS-68378025
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| - P(1J/005/04-DP2), P(GA403/06/1241), Z(AV0Z70280505)
|
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68378025:_____/06:00049360
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - testing; consequences; sociology of education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sociologický Časopis-Czech Sociological Review
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |