Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je součástí výzkumného grantového projektu, zaměřeného na sociálně kognitivní analýzu třídní šikany. Reflektuje systém sociální opory, která se dětem dostává ve věku 11 - 13 let od jejich rodičů, učitelů a vrstevníků. Především se zaměřuje na děti, které jsou ve třídách percipovány jako zastánci obětí šikany. Zabývá se také analýzou jednotlivých behaviorálních projevů sociální opory z hlediska míry, v níž se žákům (zastáncům) od sledovaných osob podle jejich názoru dostává. Důraz je přikládán také významu, který žáci příslušným variantám opory přisuzují.
- Příspěvek je součástí výzkumného grantového projektu, zaměřeného na sociálně kognitivní analýzu třídní šikany. Reflektuje systém sociální opory, která se dětem dostává ve věku 11 - 13 let od jejich rodičů, učitelů a vrstevníků. Především se zaměřuje na děti, které jsou ve třídách percipovány jako zastánci obětí šikany. Zabývá se také analýzou jednotlivých behaviorálních projevů sociální opory z hlediska míry, v níž se žákům (zastáncům) od sledovaných osob podle jejich názoru dostává. Důraz je přikládán také významu, který žáci příslušným variantám opory přisuzují. (cs)
- This paper is part of a research grant project focused on social-cognitive analysis of classroom bullying. It reflects upon the system of social support that children receive between the ages of 11 and 13 from their parents, teachers and peers. Primarily it focuses on children that are perceived in classroom as supporters of the victims of bullying. Furthermore the paper analyzes the extent of behavioral manifestations of social support that the observed individuals provide to their supportem according to their opinion. Emphasis is also given to the measure of significance that students attribute to individual variants of support. (en)
|
Title
| - The perceived social support of children in primary schools (en)
- Percipovaná sociální opora dětí na základních školách
- Percipovaná sociální opora dětí na základních školách (cs)
|
skos:prefLabel
| - The perceived social support of children in primary schools (en)
- Percipovaná sociální opora dětí na základních školách
- Percipovaná sociální opora dětí na základních školách (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68081740:_____/13:00426311!RIV14-GA0-68081740
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68081740:_____/13:00426311
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - social support; defenders; pupils; helping (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Młode pokolenie w zderzeniu cywilizacyjnym
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |