Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Institutions for children needing immediate assistance are specific in that their unambiguous classification into one of the forms of alternative education institute is more than problematic. These institutions are appointed for children needing %22immediate assistance%22, but how long will it take it is nowhere precisely defined. Authors in the text, therefore, to be wondering what it is %22immediate assistance%22. Subsequently, the deal with comparing the original purpose of the institution with the results of their research investigation into this area. Quantitative research strategy was used in the realization of the research investigation (concretely data analysis technique). (en)
- Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc jsou specifická tím, že jejich jednoznačné zařazení do jedné z forem institutu náhradní výchovy je více než problematické. Tato zařízení jsou určena pro děti vyžadující %22okamžitou pomoc%22, ale jak dlouho trvá poskytování takovéto pomoci, není nikde přesně stanoveno. Autorky se v textu proto zamýšlí nad tím, co to je %22okamžitá pomoc%22. Následně pak se zabývají porovnáním původního účelu této instituce s výsledky jejich výzkumného šetření zaměřeného do této oblasti. Při realizaci výzkumného šetření byla použita kvantitativní výzkumná strategie, konkrétně technika analýzy dat.
- Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc jsou specifická tím, že jejich jednoznačné zařazení do jedné z forem institutu náhradní výchovy je více než problematické. Tato zařízení jsou určena pro děti vyžadující %22okamžitou pomoc%22, ale jak dlouho trvá poskytování takovéto pomoci, není nikde přesně stanoveno. Autorky se v textu proto zamýšlí nad tím, co to je %22okamžitá pomoc%22. Následně pak se zabývají porovnáním původního účelu této instituce s výsledky jejich výzkumného šetření zaměřeného do této oblasti. Při realizaci výzkumného šetření byla použita kvantitativní výzkumná strategie, konkrétně technika analýzy dat. (cs)
|
Title
| - Institutions for children needing immediate assistance – the original intention and the present practice (en)
- Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc-původní záměr a současná praxe
- Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc-původní záměr a současná praxe (cs)
|
skos:prefLabel
| - Institutions for children needing immediate assistance – the original intention and the present practice (en)
- Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc-původní záměr a současná praxe
- Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc-původní záměr a současná praxe (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18610/11:43866586!RIV12-MSM-18610___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18610/11:43866586
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - institutions for children needing immediate assistance; socio-legal protection of children; family care; research investigation; immediate assistance; children (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Truhlářová, Zuzana
- Levická, Jana
- Machová, Jana
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |