Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek se zabývá problematikou implementace informačních a komunikačních technologií do terciárního vzdělávání. Na dílčím výstupu projektu GAČR představuje jednu z možností využití stylů učení v průběhu výuky s podporou ICT konkrétně přizpůsobení obsahu a způsobu vedení online kurzu individuálnímu stylu učení studenta pomocí elektronické aplikace, která na základě detekovaného stylu učení generuje z nabídky různých typů studijních materiálů, samostatných úkolů, evaluačních a komunikačních přístupů a dalších aktivit v rámci procesu učení ty, které nejlépe vyhovují požadavkům a potřebám studenta.
- Článek se zabývá problematikou implementace informačních a komunikačních technologií do terciárního vzdělávání. Na dílčím výstupu projektu GAČR představuje jednu z možností využití stylů učení v průběhu výuky s podporou ICT konkrétně přizpůsobení obsahu a způsobu vedení online kurzu individuálnímu stylu učení studenta pomocí elektronické aplikace, která na základě detekovaného stylu učení generuje z nabídky různých typů studijních materiálů, samostatných úkolů, evaluačních a komunikačních přístupů a dalších aktivit v rámci procesu učení ty, které nejlépe vyhovují požadavkům a potřebám studenta. (cs)
- The paper deals with the problem of learning styles applied in eLearning. In the first part the problem is briefly described from the theoretical point of view, then the solution used at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, is presented. It originates from the project %22A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles%22. Finally the paper provides the description of the application which enables the flexible adaptation of the instructional process to the learner`s requirements. (en)
|
Title
| - Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci
- Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci (cs)
- Personalization in eLearning: from individualization to adaptation (en)
|
skos:prefLabel
| - Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci
- Personalizace v eLearningu: od individualizace k adaptaci (cs)
- Personalization in eLearning: from individualization to adaptation (en)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18470/11:10070007!RIV12-GA0-18470___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18470/11:10070007
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - ICT, eLearning, tertiary education, learning style, LCI (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vědecký výzkum a výuka jazyků IV : sborník příspěvků ze 4. mezinárodní konference
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bílek, Martin
- Poulová, Petra
- Šimonová, Ivana
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |