Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This paper deals about reflection of changes in undestanding of teacher vocation and in teacher education. Goal of this paper is monitoring of possibilities ICT and system approaches in education, especially focused on education future teachers in elementary and secondary schools. Nowadays education should develop skills for 21th century, i.e. orientation in ICT, problems solving, critical thinking and team working. It entails complex approach to education. Students are involved in projects and use their skills in inter-subjects relations - in mathematics, languages, geography, natural science and technologies. With ICT students use several technologies more effective, e.g. tool for planning, development or presentation of projects. Education should be joined with real world problems and practical exploitation of acquired knowledge and skills. (en)
- Cílem příspěvku je zamyšlení nad možnostmi efektivního využití ICT a systémových přístupů ve výuce, zejména se zaměřením na přípravu budoucích učitelů ZŠ / SŠ. V příspěvku se snažím ukázat, že řada %22nových%22 metod a přístupů používaných ve výuce, (jako např. konstruktivní a kolaborativní učení, týmová práce, benchmarking, brainstorming), je využívána v běžné podnikatelské praxi. Ve vyučovacím procesu je inovativní právě jejich aplikace v této oblasti.Dnešní vzdělávání musí podporovat rozvíjení schopností pro 21. století, jako např. dobrou orientaci ve využívání informačních a komunikačních technologií, schopnost řešení problémů, kritické myšlení a spolupráci v týmech. To znamená komplexní přístup ke vzdělávání a nové nároky na profesi učitelství. ICT umožňují studentům používat různé technologie efektivněji, jako nástroje pro plánování, vývoj nebo prezentaci projektů. Vzdělávání musí být spjato s problémy skutečného světa a s praktickým využitím nabytých znalostí a dovedností.
- Cílem příspěvku je zamyšlení nad možnostmi efektivního využití ICT a systémových přístupů ve výuce, zejména se zaměřením na přípravu budoucích učitelů ZŠ / SŠ. V příspěvku se snažím ukázat, že řada %22nových%22 metod a přístupů používaných ve výuce, (jako např. konstruktivní a kolaborativní učení, týmová práce, benchmarking, brainstorming), je využívána v běžné podnikatelské praxi. Ve vyučovacím procesu je inovativní právě jejich aplikace v této oblasti.Dnešní vzdělávání musí podporovat rozvíjení schopností pro 21. století, jako např. dobrou orientaci ve využívání informačních a komunikačních technologií, schopnost řešení problémů, kritické myšlení a spolupráci v týmech. To znamená komplexní přístup ke vzdělávání a nové nároky na profesi učitelství. ICT umožňují studentům používat různé technologie efektivněji, jako nástroje pro plánování, vývoj nebo prezentaci projektů. Vzdělávání musí být spjato s problémy skutečného světa a s praktickým využitím nabytých znalostí a dovedností. (cs)
|
Title
| - Výuka v 21. století, podporovaná ICT
- EDUCATION IN 21TH CENTURY SUPPORTED BY ICT (en)
- Výuka v 21. století, podporovaná ICT (cs)
|
skos:prefLabel
| - Výuka v 21. století, podporovaná ICT
- EDUCATION IN 21TH CENTURY SUPPORTED BY ICT (en)
- Výuka v 21. století, podporovaná ICT (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18470/10:00002970!RIV11-MSM-18470___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18470/10:00002970
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - ICT in education; team working; collaborative learning (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |