Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Th e book focuses on three main topics in interaction of teachers and parents: (1) cooperation with parents, (2) class meeting, and (3) conversation between teacher and parent. Th e fi rst part (1) characterizes Czech parents and mentions some of the concepts of cooperation between school and parents. It gives some examples from abroad and describes some diff erent types of cooperation. Th e second part (2) describes the state of class meetings in the Czech Republic. Author presents his own research and the project that was supposed to innovate the class meeting at a school. Th e text describes various ways to improve class meetings, thoroughly presents the concept of „New class meeting“. Th e third part (3) describes the common mistakes in communication between teacher and parent. It also presents a specifi c example of communication failure and its consequen\ces. Th e next part is devoted to the rules of properly conducted interview. Th e fi nal part of this book presents related topics: homework and research on parents, which are made by schools. (en)
- Publikace se věnuje třem hlavním tématům v oblasti interakce učitele a rodiče: (1) spolupráci školy s rodiči, (2) třídní schůzce a (3) rozhovoru mezi učitelem a rodičem. V části (1) charakterizuje české rodiče a zmiňuje některé koncepty spolupráce mezi školou a rodiči. Uvádí příklady praxe ze zahraničí a popisuje různé druhy spolupráce. V části (2) popisuje stav třídní schůzky v České republice. Prezentuje vlastní výzkum a projekt, který měl za úkol třídní schůzku v dané škole inovovat. Text popisuje i různé způsoby zkvalitnění třídní schůzky, včetně konceptu „Nová třídní schůzka“, který důkladně přibližuje. V části (3) jsou popsány obvyklé chyby v komunikaci mezi učitelem a rodičem. Je uveden i konkrétní příklad selhání komunikace a jeho důsledky. Další část je věnována zásadám správně vedeného rozhovoru. Závěr publikace patří souvisejícím tématům: domácím úkolům a výzkumům rodičů, které provádí škola.
- Publikace se věnuje třem hlavním tématům v oblasti interakce učitele a rodiče: (1) spolupráci školy s rodiči, (2) třídní schůzce a (3) rozhovoru mezi učitelem a rodičem. V části (1) charakterizuje české rodiče a zmiňuje některé koncepty spolupráce mezi školou a rodiči. Uvádí příklady praxe ze zahraničí a popisuje různé druhy spolupráce. V části (2) popisuje stav třídní schůzky v České republice. Prezentuje vlastní výzkum a projekt, který měl za úkol třídní schůzku v dané škole inovovat. Text popisuje i různé způsoby zkvalitnění třídní schůzky, včetně konceptu „Nová třídní schůzka“, který důkladně přibližuje. V části (3) jsou popsány obvyklé chyby v komunikaci mezi učitelem a rodičem. Je uveden i konkrétní příklad selhání komunikace a jeho důsledky. Další část je věnována zásadám správně vedeného rozhovoru. Závěr publikace patří souvisejícím tématům: domácím úkolům a výzkumům rodičů, které provádí škola. (cs)
|
Title
| - Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace
- Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace (cs)
- The teacher and the parent. Cooperation, class meeting, communication. (en)
|
skos:prefLabel
| - Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace
- Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace (cs)
- The teacher and the parent. Cooperation, class meeting, communication. (en)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18450/13:50001528!RIV14-MSM-18450___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18450/13:50001528
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - communication.; class meeting; cooperation; parent; Teacher (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |