Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Information and communication technologies are utilized in many organizations. These technologies are vital for knowledge management introduction. Their significance is sometimes overestimated. Sometimes, it is too late to identify human perspective as necessary part of all these activities. Knowledge sharing can serve as an example. If the social and individual obstacles are not overcome, the knowledge sharing cannot be realizable even with all accessible technologies. (en)
- V naprosté většině organizací se můžeme setkat s využíváním informačních a komunikačních technologií. Je tomu tak i u organizací snažících se o zavedení znalostního managementu, u kterého tyto nejnovější technologie sehrávají umožňující roli. Tato role je však někdy přeceňována a někdy se až příliš pozdě přichází na skutečnost, že lidská stránka organizace musí být součástí takovýchto aktivit. Konkrétním příkladem může být sdílení znalostí jako jedna ze základních aktivit znalostního managementu, které, pakliže nepřekoná překážky a bariéry na straně jednotlivých zaměstnanců, nemůže být kvalitně realizovatelné i s pomocí té nejvyvinutější a nejvýkonnější technologie.
- V naprosté většině organizací se můžeme setkat s využíváním informačních a komunikačních technologií. Je tomu tak i u organizací snažících se o zavedení znalostního managementu, u kterého tyto nejnovější technologie sehrávají umožňující roli. Tato role je však někdy přeceňována a někdy se až příliš pozdě přichází na skutečnost, že lidská stránka organizace musí být součástí takovýchto aktivit. Konkrétním příkladem může být sdílení znalostí jako jedna ze základních aktivit znalostního managementu, které, pakliže nepřekoná překážky a bariéry na straně jednotlivých zaměstnanců, nemůže být kvalitně realizovatelné i s pomocí té nejvyvinutější a nejvýkonnější technologie. (cs)
|
Title
| - Reasons for inefficient utilization of ICT in knowledge sharing (en)
- Důvody nízkého nebo neefektivního využívání ICT při sdílení znalostí
- Důvody nízkého nebo neefektivního využívání ICT při sdílení znalostí (cs)
|
skos:prefLabel
| - Reasons for inefficient utilization of ICT in knowledge sharing (en)
- Důvody nízkého nebo neefektivního využívání ICT při sdílení znalostí
- Důvody nízkého nebo neefektivního využívání ICT při sdílení znalostí (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18450/04:00001151!RIV/2005/MSM/184505/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18450/04:00001151
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - knowledge management;corporate culture;knowledge sharing;information and communication technologies (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |