Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek vychází z etnografických výzkumů ve vyloučených lokalitách. Projekt je zaměřen na interkulturní střet mezi majoritou a minoritou, který probíhá na poli vzdělávání. Současně jsme mapovali širší kulturní kontext života informantů a aktérů v našem výzkumu. Text je zaměřen na interakce, ke kterým mezi majoritou a minoritou dochází. Mimo jiné ukazuje, že vtip či vtipné příhody mohou být vzhledem k tomu, že v nich aktéři reflektují komunikační situaci, významnými prostředky k vzájemnému porozumění mezi učiteli, dětmi a jejich rodiči. Uvedené situace jsou řešeny pohledem romských aktérek, jedná se tedy o emický pohled.
- Příspěvek vychází z etnografických výzkumů ve vyloučených lokalitách. Projekt je zaměřen na interkulturní střet mezi majoritou a minoritou, který probíhá na poli vzdělávání. Současně jsme mapovali širší kulturní kontext života informantů a aktérů v našem výzkumu. Text je zaměřen na interakce, ke kterým mezi majoritou a minoritou dochází. Mimo jiné ukazuje, že vtip či vtipné příhody mohou být vzhledem k tomu, že v nich aktéři reflektují komunikační situaci, významnými prostředky k vzájemnému porozumění mezi učiteli, dětmi a jejich rodiči. Uvedené situace jsou řešeny pohledem romských aktérek, jedná se tedy o emický pohled. (cs)
- The contribution is based on the ethnographic research in excluded localities. The project focuses on intercultural conflict between the majority and minority which takes place in the field of education. At the same time, we mapped the wider context of the life of informants and actors of our life. The text focuses on the interaction between majority and minority and shows that a joke or funny events may be due to the fact that they reflect the situation of the individual, the means of mutual understanding among teachers, children and their parents. (en)
|
Title
| - Možnosti zvládání interkulturní komunikace: Případ českých Romů na české škole
- Možnosti zvládání interkulturní komunikace: Případ českých Romů na české škole (cs)
- Wit as a Means of Understanding in Intercultural Communication: Case study of Czech Roma in the Czech school (en)
|
skos:prefLabel
| - Možnosti zvládání interkulturní komunikace: Případ českých Romů na české škole
- Možnosti zvládání interkulturní komunikace: Případ českých Romů na české škole (cs)
- Wit as a Means of Understanding in Intercultural Communication: Case study of Czech Roma in the Czech school (en)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18440/13:50001983!RIV14-GA0-18440___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18440/13:50001983
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - wit; education; communication; Roma people; excluded localities (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |