Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The teaching profession is one of the traditionally socially perceived occupation that has compared to many other specifics. The complex storyline %22becoming a teacher%22 there are several perspectives, some of which reduce institutional professionalization only initial training, others assigned to process this storyline still learning from the early years of educational experience. Our idea is close to the concept, in which the teacher professionalization unfinished story that accompanies the teacher throughout his active involvement. If we accept the idea mentioned for her, then we can %22becoming a teacher%22 seen in two related storylines: undergraduate and graduate, each of them still detailizuje on the inside stage. Given the focus of this chapter will address the first of the mentioned stages. (en)
- Učitelská profese tradičně patří mezi sociálně vnímané povolání, které vykazuje oproti jiným mnoho specifik. Na složitý děj „stávání se učitelem“ existuje několik pohledů, z nichž některé redukují profesionalizaci pouze na institucionální přípravné vzdělávání, jiné přiřazují k tomuto ději ještě proces nabývání zkušeností z prvních let školské praxe. Našim představám je blízké pojetí, ve kterém je učitelská profesionalizace neukončený děj, který provází pedagoga po celou dobu jeho aktivního působení. Přijmeme-li za svou zmiňovanou myšlenku, poté můžeme „stávání se učitelem“ vidět ve dvou navazujících dějích: pregraduálním a postgraduálním, z nich každý se ještě detailizuje na vnitřní etapy. S ohledem na zaměření této kapitoly budeme věnovat pozornost především první ze jmenovaných etap.
- Učitelská profese tradičně patří mezi sociálně vnímané povolání, které vykazuje oproti jiným mnoho specifik. Na složitý děj „stávání se učitelem“ existuje několik pohledů, z nichž některé redukují profesionalizaci pouze na institucionální přípravné vzdělávání, jiné přiřazují k tomuto ději ještě proces nabývání zkušeností z prvních let školské praxe. Našim představám je blízké pojetí, ve kterém je učitelská profesionalizace neukončený děj, který provází pedagoga po celou dobu jeho aktivního působení. Přijmeme-li za svou zmiňovanou myšlenku, poté můžeme „stávání se učitelem“ vidět ve dvou navazujících dějích: pregraduálním a postgraduálním, z nich každý se ještě detailizuje na vnitřní etapy. S ohledem na zaměření této kapitoly budeme věnovat pozornost především první ze jmenovaných etap. (cs)
|
Title
| - Budding student teachers and self-efficacy (en)
- Začínající studenti učitelství a self-efficacy
- Začínající studenti učitelství a self-efficacy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Budding student teachers and self-efficacy (en)
- Začínající studenti učitelství a self-efficacy
- Začínající studenti učitelství a self-efficacy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18440/12:50000923!RIV13-MSM-18440___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18440/12:50000923
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - self-efficacy; self-reflection; beginning student teaching; stages; teacher training (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Self-efficacy : osobne vnímaná zdatnosť v edukačných súvislostiach
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |