About: Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Resources for creation e-learningovych applications we find in psychological theories of teaching and in intellectual legacy V. Kulic and D. Tollingerova. Characteristics of e-learning applications we inherit from pertinent kind and theory teaching at observance pedagogic fundamentals. At programming application we go from theory of programmed teaching. Teaching we embrace like activity controlled by educational purposes and feedback. (en)
  • Východiska pro tvorbu e-learningových aplikací nalézáme v psychologických teoriích učení a v myšlenkovém odkazu V. Kuliče a D. Tollingerové. Vlastnosti e-learningových aplikací důsledně odvozujeme od příslušného druhu a teorie učení, při dodržování pedagogických zásad. Metodiku tvorby aplikací obohacujeme o modifikované metodické postupy systému dokonalého osvojení učiva (mastery learning) a vypracování specifických vzdělávacích cílů, rozložení učiva na moduly, stanovení hranic dokonalého osvojení učiva, vypracování didaktických testů, zjišťování postojů žáků k výukovým postupům. V příspěvku popisujeme způsob odvození i produkt, procvičovací e-aplikaci %22Vyjmenovaná slova%22 pro 1.st. ZŠ. Vzhledem ke specifiku učiva uplatňujeme při její konstrukci poznatky o pamětném,slovně názorném učení. Při programování aplikace vycházíme z teorie programovaného učení. Učení pojímáme jako činnost regulovanou vzdělávacím cílem a zpětnou vazbou, proto se zaměřujeme na rozbor těchto kategorií.
  • Východiska pro tvorbu e-learningových aplikací nalézáme v psychologických teoriích učení a v myšlenkovém odkazu V. Kuliče a D. Tollingerové. Vlastnosti e-learningových aplikací důsledně odvozujeme od příslušného druhu a teorie učení, při dodržování pedagogických zásad. Metodiku tvorby aplikací obohacujeme o modifikované metodické postupy systému dokonalého osvojení učiva (mastery learning) a vypracování specifických vzdělávacích cílů, rozložení učiva na moduly, stanovení hranic dokonalého osvojení učiva, vypracování didaktických testů, zjišťování postojů žáků k výukovým postupům. V příspěvku popisujeme způsob odvození i produkt, procvičovací e-aplikaci %22Vyjmenovaná slova%22 pro 1.st. ZŠ. Vzhledem ke specifiku učiva uplatňujeme při její konstrukci poznatky o pamětném,slovně názorném učení. Při programování aplikace vycházíme z teorie programovaného učení. Učení pojímáme jako činnost regulovanou vzdělávacím cílem a zpětnou vazbou, proto se zaměřujeme na rozbor těchto kategorií. (cs)
Title
  • Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení
  • Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení (cs)
  • DERIVATION OF E-LEARNING APPLICATIONS FROM STYLES AND THEORIES OF EDUCATION (en)
skos:prefLabel
  • Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení
  • Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení (cs)
  • DERIVATION OF E-LEARNING APPLICATIONS FROM STYLES AND THEORIES OF EDUCATION (en)
skos:notation
  • RIV/62690094:18440/09:00002794!RIV10-MSM-18440___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 331201
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62690094:18440/09:00002794
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Resources of e-learning applications; memorial teaching serial type; programmed teaching; educational purposes; feedback (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [57555875418E]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Univerzita Hradec Králové
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Hradec Králové
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • eLearning 2009 : sborník příspěvků z konference a soutěže
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Nikl, Jiří
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Gaudeamus
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7041-971-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 18440
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 41 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software