About: Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Pedagogická praxe je jak v kurzech celoživotního vzdělávání, tak i v bakalářských studijních učitelského zaměření považována za vyvrcholení vzdělávacích aktivit studentů. V podmínkách výukových programů uskutečňovaných na vysokoškolském ústavu Institutu celoživotního vzdělávání (dále ICV) Mendelovy univerzity v Brně je organizována jako individuální řízená pedagogická praxe převážně ve 14ti denních cyklech. Jejím stěžejním cílem je poskytnout studentům učitelských vzdělávacích programů zkušenost s vykonáváním učitelské profese, přičemž je v jejím rámci dbáno na to, aby jim umožnila získat nezbytné podněty pro rozvoj jejich profesní kompetence. Příspěvek se zabývá využitím procesního modelování pro potřeby managementu Individuální pedagogické praxe studentů ICV Mendelovy univerzity v Brně. Modelování procesu umožňuje naplánovat jak procesy stávající, tak také budoucí. Na vysokoškolském ústavu ICV Mendelovy univerzity v Brně je využíváno procesního modelování k podchycení nových procesů vznikající
  • Pedagogická praxe je jak v kurzech celoživotního vzdělávání, tak i v bakalářských studijních učitelského zaměření považována za vyvrcholení vzdělávacích aktivit studentů. V podmínkách výukových programů uskutečňovaných na vysokoškolském ústavu Institutu celoživotního vzdělávání (dále ICV) Mendelovy univerzity v Brně je organizována jako individuální řízená pedagogická praxe převážně ve 14ti denních cyklech. Jejím stěžejním cílem je poskytnout studentům učitelských vzdělávacích programů zkušenost s vykonáváním učitelské profese, přičemž je v jejím rámci dbáno na to, aby jim umožnila získat nezbytné podněty pro rozvoj jejich profesní kompetence. Příspěvek se zabývá využitím procesního modelování pro potřeby managementu Individuální pedagogické praxe studentů ICV Mendelovy univerzity v Brně. Modelování procesu umožňuje naplánovat jak procesy stávající, tak také budoucí. Na vysokoškolském ústavu ICV Mendelovy univerzity v Brně je využíváno procesního modelování k podchycení nových procesů vznikající (cs)
  • Teaching experience is both a course of lifelong learning, so bachelor's degree also in the teaching specialization considered the culmination of students' educational activities. In terms of educational programs offered by the Higher Institute of Lifelong Learning Institute (the ICV), of the Mendel University in Brno is organized as an individual guided teaching experience primarily in the 14-day cycles. Its key objective is to provide students with experience teaching educational programs to perform the teaching profession, which is under its care is taken to enable them to obtain the necessary impetus for the development of their professional competence. The paper deals with the use of process modeling for management needs individual teaching practice students ICV Mendel University in Brno. Modelling the process allows to plan how existing processes and also the future. Higher Institute for ICV Mendel University in Brno is used process modeling to capture new processes arising from the development (en)
Title
  • Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe
  • Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe (cs)
  • Use of process modeling in the implementation of educational practice (en)
skos:prefLabel
  • Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe
  • Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe (cs)
  • Use of process modeling in the implementation of educational practice (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43670/10:00157043!RIV11-MSM-43670___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 297795
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43670/10:00157043
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Process Modeling; process-driven model of management of individual teaching practice; Teacher professional fields of study subjects; Individual controlled teaching career; degree program Specialization in Pedagogy; teacher training program of practical teaching and training (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E471643F2E9E]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Pedagogická praxe
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Linhartová, Dana
  • Máchal, Pavel
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Tribun EU
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7399-947-6
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43670
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 46 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software