Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - A computerized model based on the principle of finite element method is prepared to ease the reconstruction of transport communications. The pavement involved consists of special materials (not agglutinated materials). ANSYS software has been used to create flexible model based on the principle of variable parameters. The variability of input of parameters is required for the execution of the right number of repeated calculations depending on the used simulations method. This principle is useful for both projection optimization and stochastic analysis. The finite element model of pavement structure is created in the ANSYS program. The model is fully parametric. As result, the basic parameters describing the structure, e.g. thickness of structural layers or material properties, can be changed and thus different types of pavements can be analysed. The exact values of input parameters are highly uncertain. The source of uncertainties is the fact that input parameters are generally random ones, and also t (en)
- Navrhování vozovek lesních odvozních cest je často okrajovým zájmem odborné inženýrské problematiky. Vozovky účelových komunikací jsou ve srovnání se sítí veřejných cest méně dopravně vytížené, avšak náročnost dopravy, zátěž vozovek, únosnost podloží a konstrukčních vrstev vyžaduje specifickou projekční pozornost. Konstrukce netuhých vozovek prodělává neustálý vývoj, v závislosti na nových technologiích, materiálech a mechanizaci. Stále častěji je pro zjišťování chování složitého nehomogenního systému vozovka - podloží využíváno výpočetní techniky a numerického modelování. Na Ústavu tvorby a ochrany krajiny je v prostředí programu ANSYS (využívající metodu konečných prvků) vytvářen výpočetní model systému netuhé vozovky a podloží, který bude v budoucnu využíván pro parametrické studie (Florian, Žák, Hradil 2003). Tyto budou využity pro optimalizaci návrhu netuhých vozovek pomocí tzv. citlivostních analýz, které jsou schopny zjišťovat míru vlivu jednotlivých vstupních charakteristik podloží a jednotliv
- Navrhování vozovek lesních odvozních cest je často okrajovým zájmem odborné inženýrské problematiky. Vozovky účelových komunikací jsou ve srovnání se sítí veřejných cest méně dopravně vytížené, avšak náročnost dopravy, zátěž vozovek, únosnost podloží a konstrukčních vrstev vyžaduje specifickou projekční pozornost. Konstrukce netuhých vozovek prodělává neustálý vývoj, v závislosti na nových technologiích, materiálech a mechanizaci. Stále častěji je pro zjišťování chování složitého nehomogenního systému vozovka - podloží využíváno výpočetní techniky a numerického modelování. Na Ústavu tvorby a ochrany krajiny je v prostředí programu ANSYS (využívající metodu konečných prvků) vytvářen výpočetní model systému netuhé vozovky a podloží, který bude v budoucnu využíván pro parametrické studie (Florian, Žák, Hradil 2003). Tyto budou využity pro optimalizaci návrhu netuhých vozovek pomocí tzv. citlivostních analýz, které jsou schopny zjišťovat míru vlivu jednotlivých vstupních charakteristik podloží a jednotliv (cs)
|
Title
| - Kalibrace výpočetního modelu systému podloží - vozovka.
- Kalibrace výpočetního modelu systému podloží - vozovka. (cs)
- A Computing Model Calibration of System Subgrade - Roadway. (en)
|
skos:prefLabel
| - Kalibrace výpočetního modelu systému podloží - vozovka.
- Kalibrace výpočetního modelu systému podloží - vozovka. (cs)
- A Computing Model Calibration of System Subgrade - Roadway. (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43410/09:00144402!RIV10-MSM-43410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43410/09:00144402
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - parametric computing modelpavement construction; Roadway construction; Forest Road Network (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Proceedings of the International Scientific Conference %22Forest Construction in the Country 2009%22
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Ševelová, Lenka
- Kozumplíková, Alice
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Department of Forest Construction and Ameliorations, Faculty of Forestry, Technical University in Zvolen
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |