Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V souladu s dále uvedenou dokumentací je vlastním předmětem funkčního vzorku konverzní kit sestávající se z elektromotoru s regulátorem komerční provenience, který je připojen k redukční převodovce vlastní konstrukce, přičemž pro vestavbu navrženého konverzního kitu není nutno upravovat nosné konstrukce ani uspořádání zadní nápravy původního vozidla.
- V souladu s dále uvedenou dokumentací je vlastním předmětem funkčního vzorku konverzní kit sestávající se z elektromotoru s regulátorem komerční provenience, který je připojen k redukční převodovce vlastní konstrukce, přičemž pro vestavbu navrženého konverzního kitu není nutno upravovat nosné konstrukce ani uspořádání zadní nápravy původního vozidla. (cs)
- According to enclosed documentation the functional model Conversion kit consist of stock electric drive with ECU, which is coupled with own design reduction gearbox. There is no need to adapt main frame and rear axle of original vehicle for in-built of the conversion kit. (en)
|
Title
| - Conversion kit of electric powertrain with gearbox (en)
- Konverzní kit elektrického pohonu s převodovkou
- Konverzní kit elektrického pohonu s převodovkou (cs)
|
skos:prefLabel
| - Conversion kit of electric powertrain with gearbox (en)
- Konverzní kit elektrického pohonu s převodovkou
- Konverzní kit elektrického pohonu s převodovkou (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43210/12:00190775!RIV13-MSM-43210___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Náklady: cena elektromotoru s řízením: 30000 Kč; výroba převodového ústrojí: 25000 Kč; úprava elektroinstalace: 4000 Kč; Předpokládaná výrobní cena v sériové výrobě: 50 000 Kč
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43210/12:00190775
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - electric powertrain; Li-polymer Battery; quad (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Soustava elektromotoru s převodovkou: Motor PERM PMS 100: Pnom = 2,7 kW; nnom = 6000 1/min; Převodové ústrojí: stálý převod s čelním ozubením: převodový poměr 7,05:1; n max vstup = 18000 1/min; Mt max vstup = 60 Nm; řetězový převod s převodovým poměrem 2,58:1; celkový převodový poměr 18,19:1 Hmotnost konverzního kitu: 48 kg Konverzí došlo ke změně max. rychlosti na 31 km/h.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Fajman, Martin
- Čupera, Jiří
- Polcar, Adam
- Žák, Marek
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |