Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek popisuje čtyři hlavní faktory, které mají podstatný vliv na spotřebitelské chování. Faktory kulturní obsahující hmotné a nehmotné prvky sdílené jistou skupinou lidí. Jedinečnost osobnosti se odráží ve faktorech osobních. Společenské faktory pokrývají názorové vůdce, rodinu, referenční skupiny a společenskou třídu. Vnitřní stavy člověka rozpoznávají faktory psychologické, které hrají nejpodstatnější roli v dnešní společnosti. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.
- Článek popisuje čtyři hlavní faktory, které mají podstatný vliv na spotřebitelské chování. Faktory kulturní obsahující hmotné a nehmotné prvky sdílené jistou skupinou lidí. Jedinečnost osobnosti se odráží ve faktorech osobních. Společenské faktory pokrývají názorové vůdce, rodinu, referenční skupiny a společenskou třídu. Vnitřní stavy člověka rozpoznávají faktory psychologické, které hrají nejpodstatnější roli v dnešní společnosti. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904. (cs)
- The article describes four major factors that have significant influence on consumer behavior. Cultural Factors consists of material and intangible elements shared in certain group of people. The uniqueness of personality is reflected in the personal factors. Social factors are covered by opinion leaders, family, reference groups and social classes. Internal states recognize human psychological factors that play the most important role in today's society. Paper is elaborated in connection with solution of the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904. (en)
|
Title
| - Factors influencing consumer behavior (en)
- Faktory ovlivňující chování spotřebitele
- Faktory ovlivňující chování spotřebitele (cs)
|
skos:prefLabel
| - Factors influencing consumer behavior (en)
- Faktory ovlivňující chování spotřebitele
- Faktory ovlivňující chování spotřebitele (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/12:00203992!RIV14-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/12:00203992
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - consumer; psychological factors; social factors; cultural factors (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |