Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Publikace obsahuje čtyři základní kapitoly z oblasti teorie fungování reklamy. První kapitola se zabývá podstatou fungování reklamy a prezentuje historické i současné chápání fungování tohoto společenského fenoménu. Druhá kapitola se zabývá efektivitou reklamy, jejím měřením a některými fazetami efektivity, kterými například jsou emoce, kreativita, humor, hudba aj. Třetí kapitola se zabývá strategií a plánováním reklamy a poslední problematikou mezinárodní reklamy. Obsah publikace prezentuje výstupy desítek metaanalýz a výzkumů uskutečněných v zahraničí stejně jako původní výzkumy autora publikace.
- Publikace obsahuje čtyři základní kapitoly z oblasti teorie fungování reklamy. První kapitola se zabývá podstatou fungování reklamy a prezentuje historické i současné chápání fungování tohoto společenského fenoménu. Druhá kapitola se zabývá efektivitou reklamy, jejím měřením a některými fazetami efektivity, kterými například jsou emoce, kreativita, humor, hudba aj. Třetí kapitola se zabývá strategií a plánováním reklamy a poslední problematikou mezinárodní reklamy. Obsah publikace prezentuje výstupy desítek metaanalýz a výzkumů uskutečněných v zahraničí stejně jako původní výzkumy autora publikace. (cs)
- Publication content four fundamental chapters from theory of advertising. The first one concerns principles of how advertising works and presents both historical and present understanding of this social phenomenom. Second chapter concerns efectivity of advertising, how it is measured and some fasets of efectivity, e.g. emotions, creativity, humor, music etc. The third chapter deals with advertising strategy and planing and the last one with the topic of international advertising. Content of publication presents outputs both of many metaanalysis and research undertaken abroad and original researches carried out by author of publication. (en)
|
Title
| - About Principles of Advertising (en)
- O podstatě reklamy.
- O podstatě reklamy. (cs)
|
skos:prefLabel
| - About Principles of Advertising (en)
- O podstatě reklamy.
- O podstatě reklamy. (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/12:00191472!RIV13-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/12:00191472
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - effectivity, creativity, emotions, comparative advertising; standardization, adaptation, localization, global brands, cultural dimensions; advertising, advertising models, strong and weak theory,; advertising strategy, creative strategy, appeals, execution, formats (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |