Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper focuses on an important part of marketing, which affects other marketing activities especially the marketing mix. The first part describes the ability of the company to access the market and then the individual steps of segmentation process are described in detail. The article describes groups of segmentation criterions used by companies for the distribution of consumers into homogeneous and heterogeneous groups -- segments. Paper is elaborated in connection with solution of the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904. (en)
- Článek se zaměřuje na důležitou součást marketingu, která ovlivňuje ostatní marketingové činnosti, zejména nastavení marketingového mixu. V první části jsou vysvětleny možnosti přístupu firmy k trhu a následně jsou rozvedeny jednotlivé kroky segmentačního procesu. V článku jsou popsány skupiny segmentačních kritérií, které využívají společnosti pro rozdělení spotřebitelů do homogenních a heterogenních skupin -- segmentů. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.
- Článek se zaměřuje na důležitou součást marketingu, která ovlivňuje ostatní marketingové činnosti, zejména nastavení marketingového mixu. V první části jsou vysvětleny možnosti přístupu firmy k trhu a následně jsou rozvedeny jednotlivé kroky segmentačního procesu. V článku jsou popsány skupiny segmentačních kritérií, které využívají společnosti pro rozdělení spotřebitelů do homogenních a heterogenních skupin -- segmentů. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904. (cs)
|
Title
| - Market segmentation (en)
- Segmentace trhu
- Segmentace trhu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Market segmentation (en)
- Segmentace trhu
- Segmentace trhu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/12:00191334!RIV14-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/12:00191334
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Market; segmentation; Segment (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |