About: Chování spotřebitele na trhu s pečivem     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Článek se zabývá nákupním chováním spotřebitele na trhu s pečivem, které je jednou ze základních potravin. Předložený článek vychází z marketingového průzkumu uskutečněného v prvním pololetí roku 2008 na území města Brna pro nejmenovanou pekárenskou společnost. Na základě předchozích marketingových šetření byly za respondenty zvoleny ženy ve věku nad 25 let žijící ve městě Brně. Tyto ženy vzešly z předchozích marketingových šetření jako osoby zodpovědné v domácnosti za nákup pečiva. Výběrový soubor byl stanoven pomocí techniky kvótního výběru ze základního souboru. Jako kontrolní znaky byly určeny věk a vzdělání respondentek. Pro tento marketingový průzkum byla zvolena technika osobního dotazování a odpovědi byly zapisovány do záznamového archu. V rámci průzkumu zaměřeného na změny v sortimentu této pekárenské společnosti byly také zkoumány rozhodující faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu pečiva a známost jmen výrobců pekárenských výrobků. Mezi kritéria určující volbu pečiva byly mimo jin
  • Článek se zabývá nákupním chováním spotřebitele na trhu s pečivem, které je jednou ze základních potravin. Předložený článek vychází z marketingového průzkumu uskutečněného v prvním pololetí roku 2008 na území města Brna pro nejmenovanou pekárenskou společnost. Na základě předchozích marketingových šetření byly za respondenty zvoleny ženy ve věku nad 25 let žijící ve městě Brně. Tyto ženy vzešly z předchozích marketingových šetření jako osoby zodpovědné v domácnosti za nákup pečiva. Výběrový soubor byl stanoven pomocí techniky kvótního výběru ze základního souboru. Jako kontrolní znaky byly určeny věk a vzdělání respondentek. Pro tento marketingový průzkum byla zvolena technika osobního dotazování a odpovědi byly zapisovány do záznamového archu. V rámci průzkumu zaměřeného na změny v sortimentu této pekárenské společnosti byly také zkoumány rozhodující faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu pečiva a známost jmen výrobců pekárenských výrobků. Mezi kritéria určující volbu pečiva byly mimo jin (cs)
  • The paper deals with the consumer behaviour on the pastry market. The paper is based on results of a survey conducted in the first term of 2008 in Brno. The survey was conducted in cooperation with one of the market leading companies. According to results of a previous research, the target group for this survey were women over 25 as the ones responsible for shopping of food. The results were obtained by questioning. Participants were sorted according to age group and education. The objective of the survey was to obtain information on possibilities of sortiment changes with regard to the key factors influencing consumers when buying pastry and their knowledge in competitive brands. Data were statistically analyzed. (en)
Title
  • Chování spotřebitele na trhu s pečivem
  • Chování spotřebitele na trhu s pečivem (cs)
  • Consumer behaviour on bread market (en)
skos:prefLabel
  • Chování spotřebitele na trhu s pečivem
  • Chování spotřebitele na trhu s pečivem (cs)
  • Consumer behaviour on bread market (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/09:00139862!RIV09-MSM-43110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 307016
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/09:00139862
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Consumer behaviour; marketing research; bread (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [2829769D23A7]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • MZLU v Brně
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Dufek, Ondřej
  • Přibyl, Martin
  • Parolek, Antonín
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • MSD, s. r. o.
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7392-087-6
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software