About: Rozbor chování spotřebitele při nákupu vybraných komoditních skupin z pohledu vlivu ceny, zvyku, slevy a vlastnosti výrobku     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The aim of the paper is analysis of consumer behaviour when purchasing selected commodity groups concerning the effect of price, habit, discount and product characteristics. Analysis proceed from the Czech household marketing research, when 726 households were electronically questioned. As was mentioned above, selected factors for the analysis were habit, products' characteristics, price and discount actions. Primary aim is to measure the correspondence of influence of selected factors on consumer behaviour during purchase decision making process of selected commodity groups. Interpretation is based on two-tier evaluation. First level represents commodity groups distinction by the character of goods and subsequent evaluation of goods characteristics correspondence in accordance with each influencing factor. Second one represents behaviour of commodity group in cross-section of selected factors. For consumer behaviour analysis chi-square test was used. Before its application the data set (responses (en)
  • Cílem předkládané studie bylo vyvodit závěry, zda vliv zvyku, vlastností, ceny a slevy je na chování spotřebitele při nákupu vybraných komoditních skupin shodný. Při vyhodnocování budou sledována dvě hlediska. První, rozlišení komoditních skupin z pohledu charakteru statků (dle definice Soukoupové, 2005) a následné hodnocení shody charakteru statků podle jednotlivého ovlivňujícího faktoru. Tedy zda se spotřebitel ovlivněný zvykem, vlastnostmi, cenou a slevou chová při nákupním rozhodnutí stejného charakteru statku (statek normální apod.) shodně. Druhý, chování komoditní skupiny v průřezu vybraných faktorů, tj. jestli se charakter komoditní skupiny mění při nákupním chování spotřebitele ovlivněného zvykovým chování, vlastnostmi výrobků, jejich cenou či slevou.
  • Cílem předkládané studie bylo vyvodit závěry, zda vliv zvyku, vlastností, ceny a slevy je na chování spotřebitele při nákupu vybraných komoditních skupin shodný. Při vyhodnocování budou sledována dvě hlediska. První, rozlišení komoditních skupin z pohledu charakteru statků (dle definice Soukoupové, 2005) a následné hodnocení shody charakteru statků podle jednotlivého ovlivňujícího faktoru. Tedy zda se spotřebitel ovlivněný zvykem, vlastnostmi, cenou a slevou chová při nákupním rozhodnutí stejného charakteru statku (statek normální apod.) shodně. Druhý, chování komoditní skupiny v průřezu vybraných faktorů, tj. jestli se charakter komoditní skupiny mění při nákupním chování spotřebitele ovlivněného zvykovým chování, vlastnostmi výrobků, jejich cenou či slevou. (cs)
Title
  • Rozbor chování spotřebitele při nákupu vybraných komoditních skupin z pohledu vlivu ceny, zvyku, slevy a vlastnosti výrobku
  • Rozbor chování spotřebitele při nákupu vybraných komoditních skupin z pohledu vlivu ceny, zvyku, slevy a vlastnosti výrobku (cs)
  • Analysis of consumer behaviour when purchasing selected commodity groups concerning the effect of price, habit, discount and product characteristics. (en)
skos:prefLabel
  • Rozbor chování spotřebitele při nákupu vybraných komoditních skupin z pohledu vlivu ceny, zvyku, slevy a vlastnosti výrobku
  • Rozbor chování spotřebitele při nákupu vybraných komoditních skupin z pohledu vlivu ceny, zvyku, slevy a vlastnosti výrobku (cs)
  • Analysis of consumer behaviour when purchasing selected commodity groups concerning the effect of price, habit, discount and product characteristics. (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/08:00129077!RIV09-MSM-43110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 6
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 393354
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/08:00129077
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • interference factors; consumer behaviour; chi-square test (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D4BB54D2BB4B]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 6
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Poměnková, Jitka
  • Toufarová, Zuzana
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1211-8516
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software