About: Aplikace metodologie marketingového výzkumu na spotřebitelské chování     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek je zaměřen na metodologické zhodnocení marketingového výzkumu jako prostředku analýzy spotřebitelského chování. Podstatou marketingového výzkumu je poskytovat relevantní, objektivní a aktuální informace využitelné pro minimalizaci rizik v rozhodovacím procesu. Výsledky marketingového výzkumu se taktéž využívají v oblasti reklamy, při vývoji produktu, stanovení ceny a jeho distribuce, při analýze spotřebitele nebo konkurence. V úvodu příspěvku jsou nastíněny obecné principy a postupy, které je nutno dodržovat při přípravě a tvorbě marketingového výzkumu. Dále jsou analyzovány etapy výzkumného procesu a popsáno využití kvantitativních metod při zpracování analýzy spotřebitelského chování s důrazem na aplikaci metody dotazování požadavky na tvorbu dotazníku, výhody a nevýhody metody dotazování. Příspěvek vzniká jako součást řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně, č. MSM 6215648904.
  • Příspěvek je zaměřen na metodologické zhodnocení marketingového výzkumu jako prostředku analýzy spotřebitelského chování. Podstatou marketingového výzkumu je poskytovat relevantní, objektivní a aktuální informace využitelné pro minimalizaci rizik v rozhodovacím procesu. Výsledky marketingového výzkumu se taktéž využívají v oblasti reklamy, při vývoji produktu, stanovení ceny a jeho distribuce, při analýze spotřebitele nebo konkurence. V úvodu příspěvku jsou nastíněny obecné principy a postupy, které je nutno dodržovat při přípravě a tvorbě marketingového výzkumu. Dále jsou analyzovány etapy výzkumného procesu a popsáno využití kvantitativních metod při zpracování analýzy spotřebitelského chování s důrazem na aplikaci metody dotazování požadavky na tvorbu dotazníku, výhody a nevýhody metody dotazování. Příspěvek vzniká jako součást řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně, č. MSM 6215648904. (cs)
  • The paper targets the methodological evaluation of marketing research as a tool of consumer behavior analysis. The principle of marketing research is to provide relevant, objective and actual information, which can be used for minimalisation of risk in decision making process. The outcome of the research is also used at advertisement, product progress, price making and distribution, at analysis of consumer and competition. At the beginning of the paper the general principals and procedure, which have to be kept at preparation and creation of marketing research, are foreshowed. Next there are analyzed research process stages and usage of quantitative methods in elaboration of consumer behavior analysis with the accent on application of the questioning method, claims on questionnaire making, advantages and disadvantages of questioning. The paper is a part of solution of research plan of FBE MUAF in Brno, No. MSM 6215648904. (en)
Title
  • Aplikace metodologie marketingového výzkumu na spotřebitelské chování
  • Application of the Methodology of Marketing Research on Consumers Behavior (en)
  • Aplikace metodologie marketingového výzkumu na spotřebitelské chování (cs)
skos:prefLabel
  • Aplikace metodologie marketingového výzkumu na spotřebitelské chování
  • Application of the Methodology of Marketing Research on Consumers Behavior (en)
  • Aplikace metodologie marketingového výzkumu na spotřebitelské chování (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/08:00120886!RIV09-MSM-43110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 356592
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/08:00120886
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • marketing; marketing research; consumers behavior (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [10BCE9E08E14]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Nitra
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Medzinárodné vedecké dni 2008
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Šperková, Radka
  • Gurská, Sylvie
  • Vránová, Helena
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
https://schema.org/isbn
  • 978-80-552-0061-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software