Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá analýzou vývoje českého trhu s biopotravinami a současné situaci na tomto trhu. Věnuje se rozloze obdělávaných ploch v systému ekologického zemědělství a sleduje rostoucí počet podniků a zpracovatelů zabývajících se výrobou a zpracováním biosurovin na konečné biopotraviny. V článku jsou shrnuta sekundární data týkající se nejen českého trhu, ale i ploch ekologického zemědělství a spotřeby biopotravin v zemích Evropské unie, USA a celosvětově. Autorky provedly ve druhé polovině roku 2006 šetření na vzorku 499 respondentů z tzv. %22mladé generace%22, jehož hlavním cílem bylo zjištění povědomí o biopotravinách. V rámci šetření bylo zjišťováno, zda respondenti biopotraviny nakupují, jak často a kde, tj. místo nákupu. Dále také identifikace motivů vedoucí k nákupu biopotravin a zjištění, zda jsou spotřebitelé spokojeni s nabídkou biopotravin. Data z šetření jsou v diskusi srovnána s údaji získanými ze sekundární analýzy dat výzkumu agentury GfK provedeného v roce 2006.
- Příspěvek se zabývá analýzou vývoje českého trhu s biopotravinami a současné situaci na tomto trhu. Věnuje se rozloze obdělávaných ploch v systému ekologického zemědělství a sleduje rostoucí počet podniků a zpracovatelů zabývajících se výrobou a zpracováním biosurovin na konečné biopotraviny. V článku jsou shrnuta sekundární data týkající se nejen českého trhu, ale i ploch ekologického zemědělství a spotřeby biopotravin v zemích Evropské unie, USA a celosvětově. Autorky provedly ve druhé polovině roku 2006 šetření na vzorku 499 respondentů z tzv. %22mladé generace%22, jehož hlavním cílem bylo zjištění povědomí o biopotravinách. V rámci šetření bylo zjišťováno, zda respondenti biopotraviny nakupují, jak často a kde, tj. místo nákupu. Dále také identifikace motivů vedoucí k nákupu biopotravin a zjištění, zda jsou spotřebitelé spokojeni s nabídkou biopotravin. Data z šetření jsou v diskusi srovnána s údaji získanými ze sekundární analýzy dat výzkumu agentury GfK provedeného v roce 2006. (cs)
- The article analyzes the current situation of the Czech organic market and its development including the arable area under the organic agriculture system, the rising number of companies and processors engaged in organic production and processing of organic produce to the final organic food products. The article summarizes secondary data related to the Czech organic market, area of organic agriculture and organic food consumption in the EU, USA and worldwide. The authors of this article carried out a survey with 499 respondents from the so called young generation. The main goal of this investigation was to find out the consciousness about organic food. The survey included questions related purchase habits regarding organic food, whether the respondents purchase organic food, how often, when etc. Other questions identified motives leading to purchase of organic food and sought answer as to the respondents were content with the organic food supply. The primary data are confronted with the secondary data (en)
|
Title
| - Vývoj a současný stav na trhu biopotravin
- Vývoj a současný stav na trhu biopotravin (cs)
- Current Situation and Development of the Czech Organic Market (en)
|
skos:prefLabel
| - Vývoj a současný stav na trhu biopotravin
- Vývoj a současný stav na trhu biopotravin (cs)
- Current Situation and Development of the Czech Organic Market (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/07:00114006!RIV08-MSM-43110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/07:00114006
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - consumer; Organic food; organic agriculture; survey; consumer behaviour (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konverence Nové trendy - nové nápady 2007
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Petrová, Zuzana
- Toufarová, Zuzana
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |