About: Vliv faktorů na spotřebitelské chování domácností u různých druhů komodit     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The paper deals with a comparison of impacts of various key factors on a decision making process of households when purchasing different groups of commodities. Primary data were obtained by using a technique of electronic questioning. By this technique we gained the information on the set of 727 Czech households in 2006 and 1074 Czech households in 2005. The research was conducted by the Department of Marketing and Trade at the Mendel University of Agriculture and Forestry in Brno. Data were analysed by using a descriptive statistics and the statistic software STATISTICA. After we have analysed the impact of factors by different commodities (food, clothing and footwear, household equipment) we can say that significant variations are not perceptible when comparing sizes of impacts of factors. Very like size of impact of factors was observed when dealing with the category household equipment and clothing and footwear. Perceptibly different impact of factors is observed when purchasing food. (en)
  • Příspěvek se zabývá porovnáním vlivu jednotlivých klíčových faktorů u různých komodit na rozhodování domácností při nákupu rozdílných skupin komodit. Primární data byla získána technikou elektronického dotazování. Jeho prostřednictvím byly získány informace o 727 českých domácnostech v roce 2006 a o 1074 českých domácnostech v roce 2005 v rámci výzkumu prováděného Ústavem marketingu a obchodu Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Data byla vyhodnocena zejména pomocí popisné statistiky v statistickém softwaru STATISTICA. Po provedené analýze vlivu faktorů u různých komodit (potravin, oděvů a obuvi, vybavení domácnosti) můžeme konstatovat, že při porovnání míry vlivu faktorů nejsou patrné výrazné odchylky. Velice podobná míra ovlivnění faktory byla zaznamenána u kategorie vybavení domácnosti a kategorie oděvů a obuvi.
  • Příspěvek se zabývá porovnáním vlivu jednotlivých klíčových faktorů u různých komodit na rozhodování domácností při nákupu rozdílných skupin komodit. Primární data byla získána technikou elektronického dotazování. Jeho prostřednictvím byly získány informace o 727 českých domácnostech v roce 2006 a o 1074 českých domácnostech v roce 2005 v rámci výzkumu prováděného Ústavem marketingu a obchodu Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Data byla vyhodnocena zejména pomocí popisné statistiky v statistickém softwaru STATISTICA. Po provedené analýze vlivu faktorů u různých komodit (potravin, oděvů a obuvi, vybavení domácnosti) můžeme konstatovat, že při porovnání míry vlivu faktorů nejsou patrné výrazné odchylky. Velice podobná míra ovlivnění faktory byla zaznamenána u kategorie vybavení domácnosti a kategorie oděvů a obuvi. (cs)
Title
  • Vliv faktorů na spotřebitelské chování domácností u různých druhů komodit
  • The Impact of Factors on Consumer Behaviour of Households when Purchasing Different Commodities. (en)
  • Vliv faktorů na spotřebitelské chování domácností u různých druhů komodit (cs)
skos:prefLabel
  • Vliv faktorů na spotřebitelské chování domácností u různých druhů komodit
  • The Impact of Factors on Consumer Behaviour of Households when Purchasing Different Commodities. (en)
  • Vliv faktorů na spotřebitelské chování domácností u různých druhů komodit (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/07:00113426!RIV08-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 1;5
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 458288
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/07:00113426
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • preferences; factors; marketing research; household; food; clothing and footwear; household equipment (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [8CB0C7ABD30A]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Luhačovice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Obchod a spotřebitel '07
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Stávková, Jana
  • Presová, Radmila
  • Toufarová, Zuzana
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Konvoj
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7302-131-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software