About: Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The paper analyses buying behaviour of Czech households on the market with footwear and cloths. It aims at factors influ, encing this behaviour, e.g. price, brand, quality, product attributes, habits, price reductions, advertisement, innovation and word-of-mauth. Primary data were obtained via survey of 727 Czech households by staff of the Department of Marketing and Trade, Mendel University of Agriculture and Forestry Brno. The paper provides resutls of correlation analysis and factor analysis. When making purchase decisions, households identify attributes and parametres of clothes and footwear as the most important factor. Due to factor analysis, factors were reduced into four comprehensive groups. (en)
  • Příspěvek analyzuje nákupní chování českých domácností na trhu s oblečením a obuví. Zaměřuje se na faktory, které toto chování ovlivňují, jako například cena, značka, kvalita, atributy produktu, zvyky, slevy, reklama, inovace a osobní doporučení. Primární data byla získána v průběhu výzkumu 727 domácností provedeném Ústavem marketingu a obchodu MZLU v Brně. Příspěvek prezentuje výsledky korelační a faktorové analýzy. Domácnosti za nejdůležitější faktor ovlivňující nákupní chování u oblečení a obuvi označují atributy a parametry výrobku jako nejdůležitější faktor. Díky faktorové analýze byly faktory zredukovány do čtyř komplexních skupin.
  • Příspěvek analyzuje nákupní chování českých domácností na trhu s oblečením a obuví. Zaměřuje se na faktory, které toto chování ovlivňují, jako například cena, značka, kvalita, atributy produktu, zvyky, slevy, reklama, inovace a osobní doporučení. Primární data byla získána v průběhu výzkumu 727 domácností provedeném Ústavem marketingu a obchodu MZLU v Brně. Příspěvek prezentuje výsledky korelační a faktorové analýzy. Domácnosti za nejdůležitější faktor ovlivňující nákupní chování u oblečení a obuvi označují atributy a parametry výrobku jako nejdůležitější faktor. Díky faktorové analýze byly faktory zredukovány do čtyř komplexních skupin. (cs)
Title
  • Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi
  • Analysis of Factors Influencing Decision Making of Czech Households when Purchasing Clothes and Footwear (en)
  • Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi (cs)
skos:prefLabel
  • Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi
  • Analysis of Factors Influencing Decision Making of Czech Households when Purchasing Clothes and Footwear (en)
  • Analýza faktorů ovlivňující rozhodování českých domácností při nákupu oděvů a obuvi (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/07:00113423!RIV08-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 1;16
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 6
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 409689
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/07:00113423
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • research; factor-analysis; consumer; household; consumers behaviour (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [1DD481E1C911]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • LV
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Presová, Radmila
  • Toufarová, Zuzana
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1211-8516
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software