About: Chování spotřebitele na trhu s médii     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Článek se venuje posouzení vztahu mezi identifikacními znaky vudcí osoby ve zkoumaných domácnostech a míre pozornosti, jakou tyto osoby venují médiím. Východiskem jsou data získaná dotazníkovým šetrením od 727 domácností provádeným v roce 2006. Jsou shrnuty shromáždené poznatky z predešlého zkoumání chování spotrebitelu v oblastí medií a predstaveny další plánované kroky pri poznávání spotrebitelských návyku. Doposud autorský kolektiv zmapoval závislosti mezi vybranými identifikacními faktory a cetností cetby denního tisku a užívání internetu. Další faktory a média budou následovat. Výchozí údaje byly získány behem výše zmíneného výzkumu na téma chování spotrebitele provádeného v prubehu roku 2006. Respondenti zodpovídali radu otázek týkajících se celé škály aspektu charakterizujících spotrebitelské chování, mimojiné byla zamerena pozornost i na vztah sledovaných osob k médiím. Výsledky analýz byly zpracovány formou kontingencních tabulek a byly provedeny analýzy závislosti kvalitativníc
  • Článek se venuje posouzení vztahu mezi identifikacními znaky vudcí osoby ve zkoumaných domácnostech a míre pozornosti, jakou tyto osoby venují médiím. Východiskem jsou data získaná dotazníkovým šetrením od 727 domácností provádeným v roce 2006. Jsou shrnuty shromáždené poznatky z predešlého zkoumání chování spotrebitelu v oblastí medií a predstaveny další plánované kroky pri poznávání spotrebitelských návyku. Doposud autorský kolektiv zmapoval závislosti mezi vybranými identifikacními faktory a cetností cetby denního tisku a užívání internetu. Další faktory a média budou následovat. Výchozí údaje byly získány behem výše zmíneného výzkumu na téma chování spotrebitele provádeného v prubehu roku 2006. Respondenti zodpovídali radu otázek týkajících se celé škály aspektu charakterizujících spotrebitelské chování, mimojiné byla zamerena pozornost i na vztah sledovaných osob k médiím. Výsledky analýz byly zpracovány formou kontingencních tabulek a byly provedeny analýzy závislosti kvalitativníc (cs)
  • Article deals with relations among household's leading-member identification signs and measure of attention that they pay to media. Source data were gained from 727 households by questionnare inquiry in 2006. Further common classification media on hot and cool, electronic and classical. Pieses of knowledge from preceding research are put together and further steps introduced. Regarding to complexity of this topic inquiries are compiled step by step. Till now the author team charted dependencies among chosen identification factors and percent occurrence reading daily printings and internet usage. Next factors and media will follow. Source data was gained during aforesaid research on the consumer behaviour theme set up in 2006. Informants were responding questions dealing with whole spectrum of aspects characterizing consumer behaviour. Results of analyses were processed into contingency tables. Dependencies among qualitative signs were analyzed by the square contingence and the Pearson's (en)
Title
  • Chování spotřebitele na trhu s médii
  • Chování spotřebitele na trhu s médii (cs)
  • Consumer behaviour on media market (en)
skos:prefLabel
  • Chování spotřebitele na trhu s médii
  • Chování spotřebitele na trhu s médii (cs)
  • Consumer behaviour on media market (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/07:00113290!RIV08-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 13;14
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 413616
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/07:00113290
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • consumer identification signs; media; consumer behaviour; searching dependences (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [6BD63A93E3EF]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Luhačovice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Obchod a spotřebitel '07
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Stejskal, Ladislav
  • Dufek, Ondřej
  • Přibyl, Martin
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Konvoj
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7302-131-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software