About: Obchodní značky zvyšují prodejnost potravinářského zboží     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek přibližuje význam obchodních značek obecně, maloobchodních značek a národní značky na potravinách KLASA zvláště jako z významné marketingové nástroje podpory prodeje. Komparuje úspěšnou propagaci značky KLASA s dříve udělovanou značkou Czech Made. Upozorňuje na nutnost změny nástrojů podpory prodeje potravin prodávaných pod značkou KLASA, v souladu s legislativou EU. Uvádí příklad pomazánkového másla, u něhož bude nezbytné změnit název, neboť obsah tuku v pomazánkovém másle neodpovídá předepsanému obsahu tuku másla. Na číselných výsledcích od roku 2003 do roku 2007 ukazuje na dynamiku vývoje výrobků oceněných značkou KLASA. Poukazuje na to, že ekonomický přínos označených výrobků není možno exaktně vyjádřit, pro mnoho faktorů ovlivňujících prodejnost potravin. Zřejmé jsou mimoekonomické přínosy, což potvrzují podnikatelé prodávající výrobky pod značkou KLASA.
  • Příspěvek přibližuje význam obchodních značek obecně, maloobchodních značek a národní značky na potravinách KLASA zvláště jako z významné marketingové nástroje podpory prodeje. Komparuje úspěšnou propagaci značky KLASA s dříve udělovanou značkou Czech Made. Upozorňuje na nutnost změny nástrojů podpory prodeje potravin prodávaných pod značkou KLASA, v souladu s legislativou EU. Uvádí příklad pomazánkového másla, u něhož bude nezbytné změnit název, neboť obsah tuku v pomazánkovém másle neodpovídá předepsanému obsahu tuku másla. Na číselných výsledcích od roku 2003 do roku 2007 ukazuje na dynamiku vývoje výrobků oceněných značkou KLASA. Poukazuje na to, že ekonomický přínos označených výrobků není možno exaktně vyjádřit, pro mnoho faktorů ovlivňujících prodejnost potravin. Zřejmé jsou mimoekonomické přínosy, což potvrzují podnikatelé prodávající výrobky pod značkou KLASA. (cs)
  • The Article nears general importance of business brands, retail brands and national brands on groceries KLASA especially as the significant sales-support marketing tools. It compares successful propagation of KLASA brand with earlier compassionate brand Czech Made. It highlights necessity of change tools for sales support of groceries sold with brand KLASA, conformable with the EC legislature. It features example of spread butter which must be renamed because content oil in spread butter mismatchs specified content oil butter. On numeral results since 2003 till 2007 dynamism of rising count of products appreciated with brand KLASA is shown. It points on fact that the economic contribution is not possible to express exactly. The extraeconomic contributions are evident. (en)
Title
  • Obchodní značky zvyšují prodejnost potravinářského zboží
  • Merchandise brands increase salability of grocery goods (en)
  • Obchodní značky zvyšují prodejnost potravinářského zboží (cs)
skos:prefLabel
  • Obchodní značky zvyšují prodejnost potravinářského zboží
  • Merchandise brands increase salability of grocery goods (en)
  • Obchodní značky zvyšují prodejnost potravinářského zboží (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/07:00111802!RIV08-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 141;149
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 438446
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/07:00111802
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • appreciated products; merchandise brands; sales promotion; private brands; KLASA; groceries (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D80A531C70D6]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Marketing v teórii, výskume a praxi
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Tvrdoň, Oldřich
  • Presová, Radmila
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
https://schema.org/isbn
  • 978-80-8069-957-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 64 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software