Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper analyses buying behaviour of Czech consumer units on the market with food. It aims at factors influencing this behaviour, e.g. price, brand, quality, product attributes, habits, price reductions, advertisement, innovation and word-of-mauth. Primary data were obtained by survey performed in a set of 727 Czech households by the staff of the Department of Marketing and Trade, Mendel University of Agriculture and Forestry Brno. The paper includes confrontation of influence of analysed factors in two years in sequence. (en)
- Článek analyzuje chování českých domácností na trhu potravinářského zboží pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných. Primární data byla získána technikou dotazování 727 českých domácností v rámci výzkumu prováděného ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Součástí příspěvku je srovnání vlivu faktorů ovlivňujících spotřební chování ve dvou po sobě jdoucích letech.
- Článek analyzuje chování českých domácností na trhu potravinářského zboží pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných. Primární data byla získána technikou dotazování 727 českých domácností v rámci výzkumu prováděného ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Součástí příspěvku je srovnání vlivu faktorů ovlivňujících spotřební chování ve dvou po sobě jdoucích letech. (cs)
|
Title
| - Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin
- IDENTIFICATION OF PIVOTAL FACTORS INFLUENCING HOUSEHOLD CONSUMPTION BEHAVIOUR WHEN PURCHASING GROCERIES (en)
- Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin (cs)
|
skos:prefLabel
| - Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin
- IDENTIFICATION OF PIVOTAL FACTORS INFLUENCING HOUSEHOLD CONSUMPTION BEHAVIOUR WHEN PURCHASING GROCERIES (en)
- Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/07:00106799!RIV07-MSM-43110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/07:00106799
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - consumer behavior; faktors; foodstuff; survey; trend (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Stávková, Jana
- Stejskal, Ladislav
- Toufarová, Zuzana
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |