About: Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The paper analyses buying behaviour of Czech consumer units on the market with food. It aims at factors influencing this behaviour, e.g. price, brand, quality, product attributes, habits, price reductions, advertisement, innovation and word-of-mauth. Primary data were obtained by survey performed in a set of 727 Czech households by the staff of the Department of Marketing and Trade, Mendel University of Agriculture and Forestry Brno. The paper includes confrontation of influence of analysed factors in two years in sequence. (en)
  • Článek analyzuje chování českých domácností na trhu potravinářského zboží pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných. Primární data byla získána technikou dotazování 727 českých domácností v rámci výzkumu prováděného ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Součástí příspěvku je srovnání vlivu faktorů ovlivňujících spotřební chování ve dvou po sobě jdoucích letech.
  • Článek analyzuje chování českých domácností na trhu potravinářského zboží pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných. Primární data byla získána technikou dotazování 727 českých domácností v rámci výzkumu prováděného ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Součástí příspěvku je srovnání vlivu faktorů ovlivňujících spotřební chování ve dvou po sobě jdoucích letech. (cs)
Title
  • Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin
  • IDENTIFICATION OF PIVOTAL FACTORS INFLUENCING HOUSEHOLD CONSUMPTION BEHAVIOUR WHEN PURCHASING GROCERIES (en)
  • Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin (cs)
skos:prefLabel
  • Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin
  • IDENTIFICATION OF PIVOTAL FACTORS INFLUENCING HOUSEHOLD CONSUMPTION BEHAVIOUR WHEN PURCHASING GROCERIES (en)
  • Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/07:00106799!RIV07-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 149;153
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 425346
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/07:00106799
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • consumer behavior; faktors; foodstuff; survey; trend (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [F801693021ED]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Stávková, Jana
  • Stejskal, Ladislav
  • Toufarová, Zuzana
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • MSD, spol. s r.o.
https://schema.org/isbn
  • 978-80-86633-87-9
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software