About: CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Today's high competitive environment is changing all the time not only business activities but consequently over all our life style. Globalization of the world is possible to feel in all our ideas and activities. On the other hand - necessity of individuality, regional aspects etc. are building the opposite of standardization often resulting from globalization. Customers are looking in a large array of product choices in vain in global market places for absolute values. The Country of Origin of a product has a considerable influence on the quality perception of a product and the role of country image in consumers' product evaluations is fundamental for conducting of successful business. The goal of this paper is to discuss power and problems of Country of Origin Effect (CoO) - the relationship between a country specific image and the image of products made in that country. Consumer behavior is affected by a built-in positive or negative stereotype of product quality. Realized marketing research was ma (en)
  • Současné vysoce konkurenční prostředí vede k neustálým změnám nejen v obchodních aktivitách, ale následně I v chovaní spotřebitele a našem životním stylu. Hlavní globalizační trendy ovlivňují naše myšlenky a naše činnosti. Na druhé straně nezbytnost individuálních požadavků zákazníků, regionální aspekty a další vytvářejí opozici standardizovanosti vyplývající z globalizace. Zákazníci v široké nabídce produktů stále se rozšiřujícího trhu hledají nejvyšší nabízenou absolutní hodnotu. CoO efekt má významný vliv na vnímání kvality zboží a jeho hodnota může být určující pro úspěšnost podnikání. Cílem příspěvku je rozbor CoO efektu -- analýza existujících stereotypů -- na základě výsledků marketingového výzkumu zaměřeném na české spotřebitele. Příbuzná problematika CoT a CoL efektu je taktéž v příspěvku diskutována.
  • Současné vysoce konkurenční prostředí vede k neustálým změnám nejen v obchodních aktivitách, ale následně I v chovaní spotřebitele a našem životním stylu. Hlavní globalizační trendy ovlivňují naše myšlenky a naše činnosti. Na druhé straně nezbytnost individuálních požadavků zákazníků, regionální aspekty a další vytvářejí opozici standardizovanosti vyplývající z globalizace. Zákazníci v široké nabídce produktů stále se rozšiřujícího trhu hledají nejvyšší nabízenou absolutní hodnotu. CoO efekt má významný vliv na vnímání kvality zboží a jeho hodnota může být určující pro úspěšnost podnikání. Cílem příspěvku je rozbor CoO efektu -- analýza existujících stereotypů -- na základě výsledků marketingového výzkumu zaměřeném na české spotřebitele. Příbuzná problematika CoT a CoL efektu je taktéž v příspěvku diskutována. (cs)
Title
  • CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele
  • CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele (cs)
  • CoO effect as an important issue in buying consumer behaviour (en)
skos:prefLabel
  • CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele
  • CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele (cs)
  • CoO effect as an important issue in buying consumer behaviour (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/06:00098343!RIV07-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 1;8
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 469819
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/06:00098343
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • CoL effect; CoO effect; CoT effect; consumer behaviour; etnocentrismus; marketing; marketing research (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [BDBA82DF1130]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Nitra
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Nitra
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Mezinárodní vedecké dny
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Stojarová, Šárka
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
https://schema.org/isbn
  • 80-8069-704-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software