Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Soudobé přístupy k zajištění tvorby eLearningových kurzů na univerzitách neodpovídají modernímu pojetí celého procesu. Stále je do role autora stylizován samotný učitel, který by sice mohl po příslušném školení převzít roli tutora, ovšem role autorská role je mu poměrně velmi vzdálena a klade na něj přespříliš požadavků, které je prakticky nemožné zvládnout. Nejedná se pouze o potřebu respektování pravidel z kategorie pedagogických či didaktických, ale rovněž i potřeba vysoké orientace v technologiích, které mohou být použity. Nezřídka jsou v současnosti použity technologie, které nejsou kompatibilní s moderními eLearningovými trendy. Cílem příspěvku je proto návrh XML rámce, který může vytvořit základní technologickou platformu pro tvorbu eLearningového obsahu a garantovat vysokou přenositelnost a použitelnost vzniklých objektů.
- Soudobé přístupy k zajištění tvorby eLearningových kurzů na univerzitách neodpovídají modernímu pojetí celého procesu. Stále je do role autora stylizován samotný učitel, který by sice mohl po příslušném školení převzít roli tutora, ovšem role autorská role je mu poměrně velmi vzdálena a klade na něj přespříliš požadavků, které je prakticky nemožné zvládnout. Nejedná se pouze o potřebu respektování pravidel z kategorie pedagogických či didaktických, ale rovněž i potřeba vysoké orientace v technologiích, které mohou být použity. Nezřídka jsou v současnosti použity technologie, které nejsou kompatibilní s moderními eLearningovými trendy. Cílem příspěvku je proto návrh XML rámce, který může vytvořit základní technologickou platformu pro tvorbu eLearningového obsahu a garantovat vysokou přenositelnost a použitelnost vzniklých objektů. (cs)
- The current approaches to problems of eLearning content creation at universities don't respect modern understanding of this process. The main problem lies especially in the fact that teachers are still in the role of eLearning content authors. Although a teacher could be a tutor after passing special course, as an author he should absorb so many pieces of knowledge. That is not real because it includes not only pedagogy and didactic rules but also knowledge of technologies. Today's technologies which aren't compatible with modern trends in eLearning are often being used. That is why the goal of the paper is design of an XML framework that can build up a basic technological platform for eLearning content creation and guarantee high compatibility and reusability of result objects (en)
|
Title
| - XML jako rámec pro tvorbu eLearningového obsahu
- XML as a Framework for eLearning Content Creation (en)
- XML jako rámec pro tvorbu eLearningového obsahu (cs)
|
skos:prefLabel
| - XML jako rámec pro tvorbu eLearningového obsahu
- XML as a Framework for eLearning Content Creation (en)
- XML jako rámec pro tvorbu eLearningového obsahu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/06:00093734!RIV07-MSM-43110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/06:00093734
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - XML; eLearning; eLearning content (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - UNINFOS 2006 -- Univerzitné informačné systémy. Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Motyčka, Arnošt
- Dařena, František
- Malo, Roman
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |