Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Ongoing process of educational commodification has several consequencies concerning human capital and one of these consequencies could have a form of following question: which social/culture space is a source of educational information? There are three such spaces: 1. traditional academic space of letter/writing, 2. medial space of multimedia, and 3. hypermedial space of IT networks. Every space has its own technological base and its own specific logic of communication. Every space has also its own relations to market and its own ways of transforming knowledge into the commodity form. (en)
- Probíhající proces komodifikace vzdělání má několik důsledků, jež se týkají lidského kapitálu a jeden z těchto důsledků může mít formu následující otázky: který sociální/kulturní prostor je zdrojem vzdělávací informace? Jsou tři takovéto prostory: 1. tradiční akademický prostor písma/psaní, 2. mediální prostor multimédií, a 3. hypermediální prostor IT sítí. Každý prostor má svou vlastní technickou bázi a svou vlastní logiku komunikace. Každý prostor má svůj vlastní vztah k trhu a své vlastní způsoby přeměny vědění do podoby zboží.
- Probíhající proces komodifikace vzdělání má několik důsledků, jež se týkají lidského kapitálu a jeden z těchto důsledků může mít formu následující otázky: který sociální/kulturní prostor je zdrojem vzdělávací informace? Jsou tři takovéto prostory: 1. tradiční akademický prostor písma/psaní, 2. mediální prostor multimédií, a 3. hypermediální prostor IT sítí. Každý prostor má svou vlastní technickou bázi a svou vlastní logiku komunikace. Každý prostor má svůj vlastní vztah k trhu a své vlastní způsoby přeměny vědění do podoby zboží. (cs)
|
Title
| - Komodifikace vzdělání, sítě a intertextualita.
- Komodifikace vzdělání, sítě a intertextualita. (cs)
- Commodification of Education, Networks and Intertextuality. (en)
|
skos:prefLabel
| - Komodifikace vzdělání, sítě a intertextualita.
- Komodifikace vzdělání, sítě a intertextualita. (cs)
- Commodification of Education, Networks and Intertextuality. (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/04:00004440!RIV/2005/MSM/431105/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/04:00004440
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Commodification, education, networks, intertextuality. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků z mezinárodní konference Lidský kapitál a investice do vzdělání VII.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola finanční a správní
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |