Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Distributive operators strive to optimize the efficiency of the distribution chain to reach an adequate appreciation of inputs. From a theoretical perspective, the optimum is attained when the chain is fully integrated. The basic trends underlying the distributive trades in the last period can be interpreted as an effort to move towards a vertically integrated marketing system. The idea of vertical effect offers an insight into several recent developments in the relations between retailers, wholesalers and manufacturers. Nowadays, one from the principal area in relations between retail chains and their suppliers is becoming so-called %22Category Management%22 and its describing, importance, function and application is a basis of this paper. (en)
- Distribuční články se snaží optimalizovat efektivnost distribuční cesty, aby dosáhly účelného zhodnocení vynaložených vstupů. Podle teoretického předpokladu se optima dosáhne tehdy, když se cesta plně vertikálně integruje. Základní trendy provázející celou oblast distribuce mohou být v poslední době interpretovány jako snaha o pohyb směrem k vertikálně integrovanému marketingovému systému. Myšlenka vertikálního efektu zdůvodňuje zlepšení a inovaci ve vztazích mezi maloobchodníky, velkoobchodníky a výrobci. Jednou ze stěžejních oblastí ve vztazích mezi obchodními řetězci a jejich dodavateli se dnes stává tzv. %22category management%22, jehož objasnění, význam, funkce a použití je těžištěm příspěvku.
- Distribuční články se snaží optimalizovat efektivnost distribuční cesty, aby dosáhly účelného zhodnocení vynaložených vstupů. Podle teoretického předpokladu se optima dosáhne tehdy, když se cesta plně vertikálně integruje. Základní trendy provázející celou oblast distribuce mohou být v poslední době interpretovány jako snaha o pohyb směrem k vertikálně integrovanému marketingovému systému. Myšlenka vertikálního efektu zdůvodňuje zlepšení a inovaci ve vztazích mezi maloobchodníky, velkoobchodníky a výrobci. Jednou ze stěžejních oblastí ve vztazích mezi obchodními řetězci a jejich dodavateli se dnes stává tzv. %22category management%22, jehož objasnění, význam, funkce a použití je těžištěm příspěvku. (cs)
|
Title
| - Integrace a kooperace obchodních firem
- Integrace a kooperace obchodních firem (cs)
- Integration and Co-operation of the Trade Firms (en)
|
skos:prefLabel
| - Integrace a kooperace obchodních firem
- Integrace a kooperace obchodních firem (cs)
- Integration and Co-operation of the Trade Firms (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/04:00002598!RIV/2005/GA0/431105/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/04:00002598
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - category management;co-operation;distribution;integration;planogram;retailer (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Firma a konkurenční prostředí 2004 - Sekce 6. Marketing, obchod a právo před vstupen do EU
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |