About: Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Studie se zabývá hodnocením vyučovacích jednotek tělesné výchovy vedených praktikujícími studenty během první a následné pedagogické praxe. Hodnotí se vztah praktikantů k habituálním a progresivním vyučovacím jednotkám tělesné výchovy s ohledem na jejich zkušenosti a region. Výsledky ukazují, že praktikanti hodnotí pozitivněji progresivní než habituální vyučovací jednotky, což je v souladu s novou koncepcí tělesné výchovy. Dále je z výsledků patrné, že praktikující studenti v olomouckém regionu jsou kritičtější ke své druhé praxi, naopak studenti českobudějovického regionu jsou s druhou praxí mnohem spokojenější. V obou regionech se praktikantům podařilo zvýšit roli žáka ve vyučovacích jednotkách. Studie ukazuje, že pedagogické dovednosti jsou ovlivněné teoretickou přípravou studentů na univerzitě, proto je její udržení a zkvalitňování velmi důležité.
  • Studie se zabývá hodnocením vyučovacích jednotek tělesné výchovy vedených praktikujícími studenty během první a následné pedagogické praxe. Hodnotí se vztah praktikantů k habituálním a progresivním vyučovacím jednotkám tělesné výchovy s ohledem na jejich zkušenosti a region. Výsledky ukazují, že praktikanti hodnotí pozitivněji progresivní než habituální vyučovací jednotky, což je v souladu s novou koncepcí tělesné výchovy. Dále je z výsledků patrné, že praktikující studenti v olomouckém regionu jsou kritičtější ke své druhé praxi, naopak studenti českobudějovického regionu jsou s druhou praxí mnohem spokojenější. V obou regionech se praktikantům podařilo zvýšit roli žáka ve vyučovacích jednotkách. Studie ukazuje, že pedagogické dovednosti jsou ovlivněné teoretickou přípravou studentů na univerzitě, proto je její udržení a zkvalitňování velmi důležité. (cs)
  • Study deals with the evaluation of the physical education (PE) lessons leaded by student teachers during their first and second practice teaching. The study judges the relation of student teachers to habitual and progressive physical education lessons according to their practice teaching and area. The results show, that student teachers valuate progressive lessons on higher level than habitual lessons which corresponds with the new conceptions of physical education. The results further show, that student teacher are more critical to their second practice teaching in Olomouc region, but in the opposite student teachers in Ceske Budejovice region were more satisfied with their second practice teaching. In both regions student teachers increased in their PE lessons the role of the pupils. The research shows that level of pedagogical skills is influenced by theoretical preparation at the university. (en)
Title
  • Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy
  • Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy (cs)
  • Regional differences in evaluation of second practice teaching of PE student teachers (en)
skos:prefLabel
  • Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy
  • Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy (cs)
  • Regional differences in evaluation of second practice teaching of PE student teachers (en)
skos:notation
  • RIV/61989592:15510/05:00002421!RIV06-MSM-15510___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 52-57
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6198959221)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 540496
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15510/05:00002421
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • lesson; habitual; progressive; teachers preparation; questionnaire (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [9F381003AA40]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Frýdlant nad Ostravicí
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Ostrava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sborník příspěvků mezinárodního semináře Pedagogické kinantropologie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Frömel, Karel
  • Mitáš, Josef
  • Svozil, Zbyněk
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Ostravská univerzita v Ostravě
https://schema.org/isbn
  • 80-7368-041-6
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15510
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software