Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Studie se zabývá hodnocením vyučovacích jednotek tělesné výchovy vedených praktikujícími studenty během první a následné pedagogické praxe. Hodnotí se vztah praktikantů k habituálním a progresivním vyučovacím jednotkám tělesné výchovy s ohledem na jejich zkušenosti a region. Výsledky ukazují, že praktikanti hodnotí pozitivněji progresivní než habituální vyučovací jednotky, což je v souladu s novou koncepcí tělesné výchovy. Dále je z výsledků patrné, že praktikující studenti v olomouckém regionu jsou kritičtější ke své druhé praxi, naopak studenti českobudějovického regionu jsou s druhou praxí mnohem spokojenější. V obou regionech se praktikantům podařilo zvýšit roli žáka ve vyučovacích jednotkách. Studie ukazuje, že pedagogické dovednosti jsou ovlivněné teoretickou přípravou studentů na univerzitě, proto je její udržení a zkvalitňování velmi důležité.
- Studie se zabývá hodnocením vyučovacích jednotek tělesné výchovy vedených praktikujícími studenty během první a následné pedagogické praxe. Hodnotí se vztah praktikantů k habituálním a progresivním vyučovacím jednotkám tělesné výchovy s ohledem na jejich zkušenosti a region. Výsledky ukazují, že praktikanti hodnotí pozitivněji progresivní než habituální vyučovací jednotky, což je v souladu s novou koncepcí tělesné výchovy. Dále je z výsledků patrné, že praktikující studenti v olomouckém regionu jsou kritičtější ke své druhé praxi, naopak studenti českobudějovického regionu jsou s druhou praxí mnohem spokojenější. V obou regionech se praktikantům podařilo zvýšit roli žáka ve vyučovacích jednotkách. Studie ukazuje, že pedagogické dovednosti jsou ovlivněné teoretickou přípravou studentů na univerzitě, proto je její udržení a zkvalitňování velmi důležité. (cs)
- Study deals with the evaluation of the physical education (PE) lessons leaded by student teachers during their first and second practice teaching. The study judges the relation of student teachers to habitual and progressive physical education lessons according to their practice teaching and area. The results show, that student teachers valuate progressive lessons on higher level than habitual lessons which corresponds with the new conceptions of physical education. The results further show, that student teacher are more critical to their second practice teaching in Olomouc region, but in the opposite student teachers in Ceske Budejovice region were more satisfied with their second practice teaching. In both regions student teachers increased in their PE lessons the role of the pupils. The research shows that level of pedagogical skills is influenced by theoretical preparation at the university. (en)
|
Title
| - Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy
- Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy (cs)
- Regional differences in evaluation of second practice teaching of PE student teachers (en)
|
skos:prefLabel
| - Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy
- Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy (cs)
- Regional differences in evaluation of second practice teaching of PE student teachers (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15510/05:00002421!RIV06-MSM-15510___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15510/05:00002421
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - lesson; habitual; progressive; teachers preparation; questionnaire (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků mezinárodního semináře Pedagogické kinantropologie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Frömel, Karel
- Mitáš, Josef
- Svozil, Zbyněk
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |