Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Realizace programů s prvky dobrodružství lze chápat jako jednu z alternativ %22klasického%22 školství, které často pracuje s velkým množství informací přijímaných pasivně v lavicích bez návaznosti na praxi. Dobrodružné aktivity jsou specifické tím, že je výsledek dané zkušenosti nejistý, existuje více řešení a může obsahovat psychické, emoční, sociální, finanční a další rizika. Přímá účast na události vyžaduje použití svých schopností k tomu, abychom čelili vlastnímu strachu z rizika a řešení nepředvídatelného výsledku.Dobrodružství ve spojení s výchovou je využíváno jako prostředek růstu osobnosti a rozvoje člověka. Dobrodružné programy nabízí účastníkům, prostřednictvím nejrůznějších aktivit a úkolů předkládaných jako tzv. výzvy, sebepoznání a přivádí je ke zdokonalování sama sebe. Vzdělávání prostřednictvím dobrodružných aktivit se vyznačuje tím, že znalosti nejsou předávány žákům jako při klasickém vzdělávání učitelem zvenčí, ale učení probíhá přirozeným způsobem, tedy řešením situací vyžadu
- Realizace programů s prvky dobrodružství lze chápat jako jednu z alternativ %22klasického%22 školství, které často pracuje s velkým množství informací přijímaných pasivně v lavicích bez návaznosti na praxi. Dobrodružné aktivity jsou specifické tím, že je výsledek dané zkušenosti nejistý, existuje více řešení a může obsahovat psychické, emoční, sociální, finanční a další rizika. Přímá účast na události vyžaduje použití svých schopností k tomu, abychom čelili vlastnímu strachu z rizika a řešení nepředvídatelného výsledku.Dobrodružství ve spojení s výchovou je využíváno jako prostředek růstu osobnosti a rozvoje člověka. Dobrodružné programy nabízí účastníkům, prostřednictvím nejrůznějších aktivit a úkolů předkládaných jako tzv. výzvy, sebepoznání a přivádí je ke zdokonalování sama sebe. Vzdělávání prostřednictvím dobrodružných aktivit se vyznačuje tím, že znalosti nejsou předávány žákům jako při klasickém vzdělávání učitelem zvenčí, ale učení probíhá přirozeným způsobem, tedy řešením situací vyžadu (cs)
- We can understand the realization of programmes with elements of adventure as one of the alternatives of %22traditional%22 education, where pupils often passively adopt a large amount of informationín class without any connection to practise. Adventure activities are specific in a way that the result of a givenexperienceis uncertain, there can be more solutions and they can contain mental, emotional, social, financial, and further risks. A direct participation in an event requires using your abilities to face your own fear based on risk and solving an unpredictable outcome.Adventure in connection with education is used as a medium forpersonal and character development. Adventure programmes offer participants learning through challenges in aform of different activities and tasksand lead them to self-development. Education through adventurous activities do not provide knowledge to pupils as in the %22classical%22 education by a teacher from the outsidebut learning is carried Dutin a natural (en)
|
Title
| - Dobrodružné aktivity ve výchově a vzdělávání
- Dobrodružné aktivity ve výchově a vzdělávání (cs)
- Advneture activities in the education (en)
|
skos:prefLabel
| - Dobrodružné aktivity ve výchově a vzdělávání
- Dobrodružné aktivity ve výchově a vzdělávání (cs)
- Advneture activities in the education (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15510/05:00002404!RIV06-MSM-15510___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15510/05:00002404
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - adventure; education; experiential programmes; outdoor activities (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |