About: Dobrodružné aktivity ve výchově a vzdělávání     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Realizace programů s prvky dobrodružství lze chápat jako jednu z alternativ %22klasického%22 školství, které často pracuje s velkým množství informací přijímaných pasivně v lavicích bez návaznosti na praxi. Dobrodružné aktivity jsou specifické tím, že je výsledek dané zkušenosti nejistý, existuje více řešení a může obsahovat psychické, emoční, sociální, finanční a další rizika. Přímá účast na události vyžaduje použití svých schopností k tomu, abychom čelili vlastnímu strachu z rizika a řešení nepředvídatelného výsledku.Dobrodružství ve spojení s výchovou je využíváno jako prostředek růstu osobnosti a rozvoje člověka. Dobrodružné programy nabízí účastníkům, prostřednictvím nejrůznějších aktivit a úkolů předkládaných jako tzv. výzvy, sebepoznání a přivádí je ke zdokonalování sama sebe. Vzdělávání prostřednictvím dobrodružných aktivit se vyznačuje tím, že znalosti nejsou předávány žákům jako při klasickém vzdělávání učitelem zvenčí, ale učení probíhá přirozeným způsobem, tedy řešením situací vyžadu
  • Realizace programů s prvky dobrodružství lze chápat jako jednu z alternativ %22klasického%22 školství, které často pracuje s velkým množství informací přijímaných pasivně v lavicích bez návaznosti na praxi. Dobrodružné aktivity jsou specifické tím, že je výsledek dané zkušenosti nejistý, existuje více řešení a může obsahovat psychické, emoční, sociální, finanční a další rizika. Přímá účast na události vyžaduje použití svých schopností k tomu, abychom čelili vlastnímu strachu z rizika a řešení nepředvídatelného výsledku.Dobrodružství ve spojení s výchovou je využíváno jako prostředek růstu osobnosti a rozvoje člověka. Dobrodružné programy nabízí účastníkům, prostřednictvím nejrůznějších aktivit a úkolů předkládaných jako tzv. výzvy, sebepoznání a přivádí je ke zdokonalování sama sebe. Vzdělávání prostřednictvím dobrodružných aktivit se vyznačuje tím, že znalosti nejsou předávány žákům jako při klasickém vzdělávání učitelem zvenčí, ale učení probíhá přirozeným způsobem, tedy řešením situací vyžadu (cs)
  • We can understand the realization of programmes with elements of adventure as one of the alternatives of %22traditional%22 education, where pupils often passively adopt a large amount of informationín class without any connection to practise. Adventure activities are specific in a way that the result of a givenexperienceis uncertain, there can be more solutions and they can contain mental, emotional, social, financial, and further risks. A direct participation in an event requires using your abilities to face your own fear based on risk and solving an unpredictable outcome.Adventure in connection with education is used as a medium forpersonal and character development. Adventure programmes offer participants learning through challenges in aform of different activities and tasksand lead them to self-development. Education through adventurous activities do not provide knowledge to pupils as in the %22classical%22 education by a teacher from the outsidebut learning is carried Dutin a natural (en)
Title
  • Dobrodružné aktivity ve výchově a vzdělávání
  • Dobrodružné aktivity ve výchově a vzdělávání (cs)
  • Advneture activities in the education (en)
skos:prefLabel
  • Dobrodružné aktivity ve výchově a vzdělávání
  • Dobrodružné aktivity ve výchově a vzdělávání (cs)
  • Advneture activities in the education (en)
skos:notation
  • RIV/61989592:15510/05:00002404!RIV06-MSM-15510___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 9-18
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6198959221)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 3
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 518513
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15510/05:00002404
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • adventure; education; experiential programmes; outdoor activities (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D3676503EC69]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Gymnasion
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • N
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Chytilová, Lenka
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1214-603X
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15510
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software