Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Publikace vychází z realizovaného projektu typu IGA, č. PdF_2013_028, seznamuje s výstupy výzkumného šetření, představuje problematiku školní zralosti, připravenosti a především odkladů povinné školní docházky. Také se zaměřuje na prevenci odkladů za využití pedagogicko-diagnostických aktivit, které přímo vychází z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V neposlední řadě představuje prakticky využitelné ukázky projektování školního a třídního vzdělávacího programu a jejich následnou evaluaci se zaměřením na pedagogickou diagnostiku.
- Publikace vychází z realizovaného projektu typu IGA, č. PdF_2013_028, seznamuje s výstupy výzkumného šetření, představuje problematiku školní zralosti, připravenosti a především odkladů povinné školní docházky. Také se zaměřuje na prevenci odkladů za využití pedagogicko-diagnostických aktivit, které přímo vychází z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V neposlední řadě představuje prakticky využitelné ukázky projektování školního a třídního vzdělávacího programu a jejich následnou evaluaci se zaměřením na pedagogickou diagnostiku. (cs)
- The publication is based on the completed project type IGA, no. PdF_2013_028, introduces with the outputs of the research, introduces the issue of school readiness, preparedness and primarily postponement of compulsory school attendance. It also focused on prevention of postponement of compulsory school attendance with using pedagogical and diagnostic activities, which are based on the Framework educational program for preschool education. Finally, it represents practically useful examples of designing school and class educational program for teacher and their evaluation with a focus on pedagogical diagnostics. (en)
|
Title
| - Teacher - actor educational process of preschool education (en)
- Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání
- Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Teacher - actor educational process of preschool education (en)
- Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání
- Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/14:33148857!RIV15-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/14:33148857
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Framework educational program for pre-school education; pedagogical diagnostics; nursery school teacher; child of preschool age; Postponement of compulsory school attendance (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Stolinská, Dominika
- Šmelová, Eva
- Petrová, Alena
- Berčíková, Alena
- Divilová, Soňa
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |