Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The curricular reform, its strategies and implementation requires a systematic and thorough reflection that should monitor the impact and effect on education at all levels. The curriculum is being reviewed in order to react to and eliminate any problems with an objective to increase the quality of Czech education. The aim of the article is to inform readers about the current issues of the ongoing curricular reform in the Czech Republic with an emphasis on preschool education in the context of a research study performed within a Czech Science Foundation scheme at the Faculty of Education, Palacký University, Olomouc focusing on children's readiness for starting compulsory school attendance. The research was carried out from 2009 to 2012 and provided data that identify problem areas in preschool education. (en)
- Kurikulární reforma, její strategie a uvádění do praxe vyžaduje systematickou a důslednou reflexi, která by měla sledovat její dopad a efekty ve vzdělávání na všech úrovních škol. Revize kurikula by měla reagovat a eliminovat zjištěné problémy, s cílem zvyšovat kvalitu českého školství. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s aktuálními otázkami probíhající kurikulární reformy v České republice se zaměřením na oblast předškolního vzdělávání v kontextu výzkumu, který byl realizovaný v rámci GAČR na Pedagogické fakultě UP v Olomouci a zabýval se na připraveností dětí k zahájení povinné školní docházky. Výzkum probíhal v letech 2009 - 2012 a poskytl mimo jiné data, která avizují problematické oblasti v předškolním vzdělávání.
- Kurikulární reforma, její strategie a uvádění do praxe vyžaduje systematickou a důslednou reflexi, která by měla sledovat její dopad a efekty ve vzdělávání na všech úrovních škol. Revize kurikula by měla reagovat a eliminovat zjištěné problémy, s cílem zvyšovat kvalitu českého školství. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s aktuálními otázkami probíhající kurikulární reformy v České republice se zaměřením na oblast předškolního vzdělávání v kontextu výzkumu, který byl realizovaný v rámci GAČR na Pedagogické fakultě UP v Olomouci a zabýval se na připraveností dětí k zahájení povinné školní docházky. Výzkum probíhal v letech 2009 - 2012 a poskytl mimo jiné data, která avizují problematické oblasti v předškolním vzdělávání. (cs)
|
Title
| - Preschool Education versus Curricular Reform (en)
- Předškolní vzdělávání versus kurikulární reforma
- Předškolní vzdělávání versus kurikulární reforma (cs)
|
skos:prefLabel
| - Preschool Education versus Curricular Reform (en)
- Předškolní vzdělávání versus kurikulární reforma
- Předškolní vzdělávání versus kurikulární reforma (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/13:33147008!RIV14-GA0-15410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/13:33147008
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - compulsory school attendance; research; school maturity; preschooler; kindergarten; reform, curriculum review; Curriculum (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Journal of Technology and Information Education
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |