About: Shluková analýza a možnosti jejího využití při hledání typických skupin studentů během realizace výuky formou e-learningu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Článek popisuje výsledky výzkumu, v jehož rámci byly hledány typické skupiny studentů, které se objevují při realizaci výuky formou e-learningu. Využita byla shluková analýza, pomocí níž bylo zjištěno, že se vyskytuje pět charakteristických skupin studentů, které se odlišují zejména svým způsobem komunikace s tutorem.
  • Článek popisuje výsledky výzkumu, v jehož rámci byly hledány typické skupiny studentů, které se objevují při realizaci výuky formou e-learningu. Využita byla shluková analýza, pomocí níž bylo zjištěno, že se vyskytuje pět charakteristických skupin studentů, které se odlišují zejména svým způsobem komunikace s tutorem. (cs)
  • This paper describes the results of research in which they were searched typical groups of students which appear in the implementation of teaching through e-learning.Cluster analysis was used. Was found that there are five characteristic groups of students, which is different especially in its own way communication with a tutor. (en)
Title
  • Shluková analýza a možnosti jejího využití při hledání typických skupin studentů během realizace výuky formou e-learningu
  • Shluková analýza a možnosti jejího využití při hledání typických skupin studentů během realizace výuky formou e-learningu (cs)
  • Cluster analysis and its application in search of typical groups of students in the implementation of teaching through e-learning (en)
skos:prefLabel
  • Shluková analýza a možnosti jejího využití při hledání typických skupin studentů během realizace výuky formou e-learningu
  • Shluková analýza a možnosti jejího využití při hledání typických skupin studentů během realizace výuky formou e-learningu (cs)
  • Cluster analysis and its application in search of typical groups of students in the implementation of teaching through e-learning (en)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/13:33146715!RIV14-MSM-15410___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 4/2013
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 104953
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/13:33146715
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • e-learning; students; K-Means Clustering; Cluster Analysis (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • PL - Polská republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [FFE4429E0770]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Edukacja-Technika-Informatyka
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 2
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Chráska, Miroslav
issn
  • 2080-9069
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software