Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Teaching programming at secondary schools, focused on the acquisition of general knowledge by the students, is a relatively new and unexplored area. To enable a creation, design, and implementation of the syllabus pertaining to the teaching of the basics of programming, it is essential to continuously identify and evaluate the views and opinions of individual participants in this training process. Subsequently, based on these analyzes, it is possible not only to determine the suitability of this particular subject for teaching as a whole, but also the benefits and possible risks related to the latter. For these reasons, a joint project of six eight-year grammar schools in Olomouc Region and the Department of Technical and Information Education of PdF UP Olomouc was implemented. Its aim was the insertion of the subject %22Introduction to Programming%22 to the curriculum, and the evaluation of its benefits according to teachers who taught it. This assessment took the form of a survey research, the selected partial results of which shall be submitted by this article. (en)
- Výuka programování je v podmínkách všeobecně orientovaných středních škol novou, relativně nepopsanou oblastí. Aby bylo možné sestavovat, a vhodně projektovat a realizovat výuku základů programování je nutné průběžně zjišťovat a vyhodnocovat názory a postoje jednotlivých účastníků tohoto vzdělávání. Na základě těchto analýz je možné určit nejen vhodnost tohoto tematického celku pro výuku, ale také jeho přínosy či možná rizika. Z těchto důvodů byl realizován společný projekt šesti víceletých gymnázií olomouckého kraje a katedry technické a informační výchovy, jehož cílem bylo zavedení tematického celku ?Základy programování? do výuky a vyhodnocení jeho přínosů z pohledu učitelů, kteří tuto výuku realizovali. Toto vyhodnocení bylo realizováno na základě výzkumného šetření, jehož vybrané dílčí výsledky představuje předložený článek.
- Výuka programování je v podmínkách všeobecně orientovaných středních škol novou, relativně nepopsanou oblastí. Aby bylo možné sestavovat, a vhodně projektovat a realizovat výuku základů programování je nutné průběžně zjišťovat a vyhodnocovat názory a postoje jednotlivých účastníků tohoto vzdělávání. Na základě těchto analýz je možné určit nejen vhodnost tohoto tematického celku pro výuku, ale také jeho přínosy či možná rizika. Z těchto důvodů byl realizován společný projekt šesti víceletých gymnázií olomouckého kraje a katedry technické a informační výchovy, jehož cílem bylo zavedení tematického celku ?Základy programování? do výuky a vyhodnocení jeho přínosů z pohledu učitelů, kteří tuto výuku realizovali. Toto vyhodnocení bylo realizováno na základě výzkumného šetření, jehož vybrané dílčí výsledky představuje předložený článek. (cs)
|
Title
| - The Teachers' Perceptions of Teaching Programming at Eight-Year Grammar Schools (en)
- Jak vnímají učitelé víceletých gymnázií výuku programování?
- Jak vnímají učitelé víceletých gymnázií výuku programování? (cs)
|
skos:prefLabel
| - The Teachers' Perceptions of Teaching Programming at Eight-Year Grammar Schools (en)
- Jak vnímají učitelé víceletých gymnázií výuku programování?
- Jak vnímají učitelé víceletých gymnázií výuku programování? (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/13:33144360!RIV14-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/13:33144360
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - survey research; Visual Basic; teaching programming; Programming (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Lavrinčík, Jan
- Klement, Milan
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |