AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření, realizovaném v Olomouckém kraji, které bylo zaměřeno na hlubší poznání zkoumané problematiky; ukončení povinné školní docházky a následný přechod studentů (absolventů) základních škol speciálních do dalších navazujících sociálních služeb. Výzkumné otázky se mimo jiné týkaly zjištění názoru mezi třídními učiteli základních škol speciálních a pracovníků vybraných zařízení sociálních služeb (centra denních služeb, denní stacionáře, týdenní stacionáře a domovy pro osoby se zdravotním postižením) v otázkách interdisciplinární spolupráce, význam vysvědčení jako důležitého zdroje informací a zda by oslovení pracovníci uvítali existenci, tzv.. koordinátora přechodu, který by se cíleně zabýval a připravoval žáků na přechod ze základní školy speciální do dalších navazujících sociálních služeb.
  • Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření, realizovaném v Olomouckém kraji, které bylo zaměřeno na hlubší poznání zkoumané problematiky; ukončení povinné školní docházky a následný přechod studentů (absolventů) základních škol speciálních do dalších navazujících sociálních služeb. Výzkumné otázky se mimo jiné týkaly zjištění názoru mezi třídními učiteli základních škol speciálních a pracovníků vybraných zařízení sociálních služeb (centra denních služeb, denní stacionáře, týdenní stacionáře a domovy pro osoby se zdravotním postižením) v otázkách interdisciplinární spolupráce, význam vysvědčení jako důležitého zdroje informací a zda by oslovení pracovníci uvítali existenci, tzv.. koordinátora přechodu, který by se cíleně zabýval a připravoval žáků na přechod ze základní školy speciální do dalších navazujících sociálních služeb. (cs)
  • This paper presents partial results of research specific to the Olomouc region. This research was designed to gather the views of those professional associated with the transition of young students from education to adult services and the issues they highlight in this process. In a more detailed way this research examined the findings of feedback from special education classroom head teachers, and social work professionals from specific settings such as day care centre, day services, as well as residential homes for people with disabilities. Partial research questions were aimed at investigating interdisciplinary cooperation; the importance of the student's leaving certificate; and in fact the value of such a certificate in relation to the student's transition. A further question was raised with those professionals on their opinion of having a specific coordinator responsible for the preparation and transfer of each student from education services into adult social care services. (en)
Title
  • To highlight the views of professionals within special education and social services in direct relation to students leaving special education schools moving into adult social services, with the Olomouc region (en)
  • Názory speciálních pedagogů a pracovníků vybraných sociálních služeb na problematiku ukončování povinné školní docházky studentů základních škol speciálních v souvislosti jejich přechodu do dalších navazujících sociálních služeb v Olomouckém kraji.
  • Názory speciálních pedagogů a pracovníků vybraných sociálních služeb na problematiku ukončování povinné školní docházky studentů základních škol speciálních v souvislosti jejich přechodu do dalších navazujících sociálních služeb v Olomouckém kraji. (cs)
skos:prefLabel
  • To highlight the views of professionals within special education and social services in direct relation to students leaving special education schools moving into adult social services, with the Olomouc region (en)
  • Názory speciálních pedagogů a pracovníků vybraných sociálních služeb na problematiku ukončování povinné školní docházky studentů základních škol speciálních v souvislosti jejich přechodu do dalších navazujících sociálních služeb v Olomouckém kraji.
  • Názory speciálních pedagogů a pracovníků vybraných sociálních služeb na problematiku ukončování povinné školní docházky studentů základních škol speciálních v souvislosti jejich přechodu do dalších navazujících sociálních služeb v Olomouckém kraji. (cs)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/13:33143429!RIV14-MSM-15410___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 91035
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/13:33143429
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • cooperation; transition planning; social worker services; special school classroom headteacher; Special school student (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [AE3CF5E08F40]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Prešov
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Prešov
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Študent na ceste k praxi II Zborník príspevkov zo Študentskej vedeckej konferencie v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika 15. - 16. máj 2013
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Valenta, Milan
  • Maštalíř, Jaromír
  • Olejníčková, Jana
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Prešovská univerzita
https://schema.org/isbn
  • 978-80-555-0840-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 64 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software