Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Cílem následujícího textu je postihnout téma kvality vzdělávání jedince s postižením v dětském věku. Budeme hovořit o biologickém, psychologickém, sociálním a duchovním (hodnotovém) informačním aspektu. Zaměříme se na to, jakým způsobem ovlivňují zmíněné oblasti dítě s postižením na straně jedné a rodinu, která o něj pečuje, na straně druhé. Uvedeme také konkrétní podoby, jakými lze zvýšit kvalitu vzdělávání dítěte s postižením, a to prostřednictvím ovlivňování budoucích speciálních pedagogů, rodiny i intaktní populace.
- Cílem následujícího textu je postihnout téma kvality vzdělávání jedince s postižením v dětském věku. Budeme hovořit o biologickém, psychologickém, sociálním a duchovním (hodnotovém) informačním aspektu. Zaměříme se na to, jakým způsobem ovlivňují zmíněné oblasti dítě s postižením na straně jedné a rodinu, která o něj pečuje, na straně druhé. Uvedeme také konkrétní podoby, jakými lze zvýšit kvalitu vzdělávání dítěte s postižením, a to prostřednictvím ovlivňování budoucích speciálních pedagogů, rodiny i intaktní populace. (cs)
- The main aim of the following text is to describe the quality of education of people with disabilities in childhood. We can see the biological, psychological, social and spiritual information aspect. On one hand a child with disability, on the other hand child`s family, both are influenced by the information aspects. We will give the examples how we can improve the education quality of the children with disabilities through the influence of future special educators, families, and healthy population. (en)
|
Title
| - Kvalita vzdělávání jedince s postižením v dětském věku
- Kvalita vzdělávání jedince s postižením v dětském věku (cs)
- The Quality of Education of Individuals with Disabilities in Children (en)
|
skos:prefLabel
| - Kvalita vzdělávání jedince s postižením v dětském věku
- Kvalita vzdělávání jedince s postižením v dětském věku (cs)
- The Quality of Education of Individuals with Disabilities in Children (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/12:33143147!RIV14-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/12:33143147
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - quality of information; quality of education; education of individuals with disabilities; Biopsychosocial and spiritual aspect of information (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Rodina v II. deceniu 21. století
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |