Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The current modern learning methods provide a relatively wide range of means by which you can implement the teaching objectives and at the same time contemporary, modern technology, largely based on information and communication technologies, is bound to bring new incentives and options in experimental work. The essence of teaching alone, in particular in the technically-oriented disciplines always involves the need for the implementation of experiments, measurements and authentication. This necessity derives from the abstract concept of many physical processes and the need for their illustration for interpretation. Application of on-line tools to achieve more efficient didaktickou the transformation of knowledge, in particular in the confrontation of real experimental work and thus may experience greater activation of the pupils or students, with the aim to teach them separately to study and work. (en)
- Současné moderní výukové metody poskytují poměrně širokou škálu prostředků, kterými lze realizovat výukové cíle a zároveň soudobé moderní technologie, v převážné míře založené na informačních a komunikačních technologiích, s sebou zákonitě přinášejí nové podněty a možnosti v experimentální práci. Už sama podstata výuky zejména v technicky orientovaných disciplínách vždy přinášela nutnost realizace experimentů, měření či ověřování. Tato nutnost vyplývá už ze samotného abstraktního pojetí mnohých fyzikálních dějů a tím nutnosti jejich názorného výkladu. Uplatňováním on-line nástrojů lze docílit efektivnější didaktickou transformaci poznatků zejména v konfrontaci reálné experimentální práce a tím může docházet k vyšší aktivizaci žáků či studentů s cílem naučit je samostatně studovat a pracovat.
- Současné moderní výukové metody poskytují poměrně širokou škálu prostředků, kterými lze realizovat výukové cíle a zároveň soudobé moderní technologie, v převážné míře založené na informačních a komunikačních technologiích, s sebou zákonitě přinášejí nové podněty a možnosti v experimentální práci. Už sama podstata výuky zejména v technicky orientovaných disciplínách vždy přinášela nutnost realizace experimentů, měření či ověřování. Tato nutnost vyplývá už ze samotného abstraktního pojetí mnohých fyzikálních dějů a tím nutnosti jejich názorného výkladu. Uplatňováním on-line nástrojů lze docílit efektivnější didaktickou transformaci poznatků zejména v konfrontaci reálné experimentální práce a tím může docházet k vyšší aktivizaci žáků či studentů s cílem naučit je samostatně studovat a pracovat. (cs)
|
Title
| - On-line Electrical Engineering Laboratory (en)
- On-line elektrotechnická laboratoř.
- On-line elektrotechnická laboratoř. (cs)
|
skos:prefLabel
| - On-line Electrical Engineering Laboratory (en)
- On-line elektrotechnická laboratoř.
- On-line elektrotechnická laboratoř. (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/12:33138719!RIV13-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/12:33138719
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Modern learning methods, on-line tools, activation, education, disciplinary didactics (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - XXX International Colloquium on the Management of Educational Process
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |