About: Using Drama Activities in ELT     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The aim of the seminar is to familiarize teachers how to use drama activities in English classes as a means of developing communicative, social and personal competencies. Well-known fairy tales, stories and poetry are the foundation of dramatic entertainment activities that will not only motivate pupils and develop their ability to understand and concentration when listening to a foreign language, but lead to the fact that pupils learn to use language in the context of dramatic activities. This is not about playing the theater, but pupils are involved in activities going on in which are presented and practiced grammatical structures and vocabulary. Acquainted with the language structures and vocabulary in situations where they do things and also use language in specific situations that require frequent repetition of certain vocabulary and grammatical structures that are fixed in this way, without students having to do boring exercises. This approach motivates students to learn and brings the pleasure of teaching, which helps to create a positive attitude towards foreign language. (en)
  • Cílem semináře je seznámit učitele, jak lze využívat dramatické aktivity v hodinách anglického jazyka jako prostředek rozvíjení komunikativních, sociálních a personálních kompetencí žáků. Známé pohádky, příběhy a poezie jsou základem zábavných dramatických aktivit, které nejen motivují žáky a rozvíjejí jejich schopnosti porozumění a koncentrace při poslechu cizího jazyka, ale vedou k tomu, že se žáci učí používat jazyk v kontextu dramatických aktivit. Nejedná se o hraní divadla, ale žáci se zapojují do děje činnostmi, ve kterých jsou uváděny a procvičovány gramatické struktury a slovní zásoba. Seznamují se s jazykovými strukturami a slovní zásobou v situacích, kdy dělají věci a zároveň používají jazyk v konkrétních situacích, které vyžadují časté opakování určité slovní zásoby a gramatických struktur, které se tímto způsobem upevňují, aniž by žáci museli dělat nudná cvičení. Tento přístup motivuje žáky k učení a přináší potěšení z výuky, což přispívá k vytváření pozitivního vztahu k cizímu jazyku.
  • Cílem semináře je seznámit učitele, jak lze využívat dramatické aktivity v hodinách anglického jazyka jako prostředek rozvíjení komunikativních, sociálních a personálních kompetencí žáků. Známé pohádky, příběhy a poezie jsou základem zábavných dramatických aktivit, které nejen motivují žáky a rozvíjejí jejich schopnosti porozumění a koncentrace při poslechu cizího jazyka, ale vedou k tomu, že se žáci učí používat jazyk v kontextu dramatických aktivit. Nejedná se o hraní divadla, ale žáci se zapojují do děje činnostmi, ve kterých jsou uváděny a procvičovány gramatické struktury a slovní zásoba. Seznamují se s jazykovými strukturami a slovní zásobou v situacích, kdy dělají věci a zároveň používají jazyk v konkrétních situacích, které vyžadují časté opakování určité slovní zásoby a gramatických struktur, které se tímto způsobem upevňují, aniž by žáci museli dělat nudná cvičení. Tento přístup motivuje žáky k učení a přináší potěšení z výuky, což přispívá k vytváření pozitivního vztahu k cizímu jazyku. (cs)
Title
  • Using Drama Activities in ELT (en)
  • Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny
  • Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny (cs)
skos:prefLabel
  • Using Drama Activities in ELT (en)
  • Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny
  • Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny (cs)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/12:33119331!RIV13-MSM-15410___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • O
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 179786
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/12:33119331
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • ELT; Drama activities (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E25CA77AC35A]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Olomouc
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/statKonaniAkce
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vodičková, Milena
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/ukonceniAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software