Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá jednou z determinant rozvoje osobnosti studenta ve výchovně vzdělávacím procesu ve škole, jíž jsou postoje ke studiu. Uvádí výsledky výzkumného šetření zachycujícího postoje studentů ke studiu na dvou typech škol a ověřuje vzájemné vztahy mezi postoji ke studiu a zvolenými explanačními proměnnými. Pro naplnění tohoto záměru byl realizován empirický výzkum, jehož hlavní metodou je sémantický diferenciál a dotazníkové šetření. Respondenty tvoří studenti gymnázia a střední odborné školy.
- Příspěvek se zabývá jednou z determinant rozvoje osobnosti studenta ve výchovně vzdělávacím procesu ve škole, jíž jsou postoje ke studiu. Uvádí výsledky výzkumného šetření zachycujícího postoje studentů ke studiu na dvou typech škol a ověřuje vzájemné vztahy mezi postoji ke studiu a zvolenými explanačními proměnnými. Pro naplnění tohoto záměru byl realizován empirický výzkum, jehož hlavní metodou je sémantický diferenciál a dotazníkové šetření. Respondenty tvoří studenti gymnázia a střední odborné školy. (cs)
- The article deals the students' attitudes to learning at two types of school and verifies mutual relationships between the attitudes to learning and selected explanatory variables. To fulfill this objective of the thesis, an empirical research has been carried out using semantic differential and questionnaire survey as the basic methods. Respondents are students of a grammar school and a secondary technical school. (en)
|
Title
| - Postoje ke studiu jako předpoklad rozvoje osobnosti studenta
- Postoje ke studiu jako předpoklad rozvoje osobnosti studenta (cs)
- Attitudes to the study as a prerequisite of student's personality development (en)
|
skos:prefLabel
| - Postoje ke studiu jako předpoklad rozvoje osobnosti studenta
- Postoje ke studiu jako předpoklad rozvoje osobnosti studenta (cs)
- Attitudes to the study as a prerequisite of student's personality development (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/11:10223715!RIV12-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/11:10223715
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - attitude, student's attitudes to learning, semantic differential, personal characteristics of a student, family environment of a student, school proficiency, forming attitudes, attitude determinant (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Vyhnálková, Pavla
- Nábělková, Jitka
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |