About: Integrovaná výuka a předmět český jazyk na základní škole v historickém kontextu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Autor ve svém příspěvku pojednává o integrovaném vyučování. Nejprve objasňuje pojem integrovaná výuka a ukazuje možnosti propojování učiva a využití různých postupů. Poté se zabývá tématem integrace v historickém kontextu. Na základě analýzy učebních dokumentů uvádí příklady integrovaných vyučovacích předmětů a některé principy integrace uplatňované na českých školách od počátku 20. století až do současnosti. V této souvislosti upozorňuje také na snahy učitelů o změnu pojetí vyučování českého jazyka zejména na nižším stupni základních škol a uvádí některé zásady, jimiž se tito učitelé ve vyučování řídili. Svou pozornost zaměřuje po roce 1989 na jednotlivé vzdělávací programy a zejména na charakteristiku Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Připomíná jeho základní principy, komunikační výchovu a integraci, jež se tak stávají také základními principy celé školské reformy. V závěru svého příspěvku upozorňuje na některé podmínky, jež bude nutné splnit pro zdárný průběh refor
  • Autor ve svém příspěvku pojednává o integrovaném vyučování. Nejprve objasňuje pojem integrovaná výuka a ukazuje možnosti propojování učiva a využití různých postupů. Poté se zabývá tématem integrace v historickém kontextu. Na základě analýzy učebních dokumentů uvádí příklady integrovaných vyučovacích předmětů a některé principy integrace uplatňované na českých školách od počátku 20. století až do současnosti. V této souvislosti upozorňuje také na snahy učitelů o změnu pojetí vyučování českého jazyka zejména na nižším stupni základních škol a uvádí některé zásady, jimiž se tito učitelé ve vyučování řídili. Svou pozornost zaměřuje po roce 1989 na jednotlivé vzdělávací programy a zejména na charakteristiku Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Připomíná jeho základní principy, komunikační výchovu a integraci, jež se tak stávají také základními principy celé školské reformy. V závěru svého příspěvku upozorňuje na některé podmínky, jež bude nutné splnit pro zdárný průběh refor (cs)
  • In this article the author deals with itegrated teaching. At first he clarifies the term integrated teaching and shows possibilities of a curriculum integration and use of topic of integration in the historical context and historical point of view. On the basis of teaching documnts analysis, he shows some principles of integration used on the Czech schools from the beginning of the 20th century till now. In tihis context, the author also notices efforts of teachers to change the Czech language teaching attitudes on the secondary schools, and shows some principles that the teachers used int their lessons. Attention is being paid on particular training programs after 1989, especially on Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (Secondary School Educational Framework). Author mentions its basic principles, communication teaching principles and integration that becomes also the basic principle of the whle curricular reform. In the end of the article, the author points out some conditions th (en)
Title
  • Integrovaná výuka a předmět český jazyk na základní škole v historickém kontextu
  • Integrated teaching and the czech language at basic school in historical conttext (en)
  • Integrovaná výuka a předmět český jazyk na základní škole v historickém kontextu (cs)
skos:prefLabel
  • Integrovaná výuka a předmět český jazyk na základní škole v historickém kontextu
  • Integrated teaching and the czech language at basic school in historical conttext (en)
  • Integrovaná výuka a předmět český jazyk na základní škole v historickém kontextu (cs)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/09:00009321!RIV10-MSM-15410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 319838
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/09:00009321
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • integrated teaching; czech language (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [005F9A1F9204]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Prešov
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Slovo o slove; ročník 15
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Polák, Milan
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Prešovská univerzita
https://schema.org/isbn
  • 978-80-8068-972-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software