Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - It is true of education as well as of, let say, industrial production that change of a specific technique used results in a change of the whole technology. For teachers, this translates into increased demands on methodology and time management. During learning students prepare for their future professions. In the working process, management and regulation are essential conditions for successful performance. Students will thus take part in the process of production rationalization and distribution and gradually, they will need to be able to guarantee work efficiency on their own. That is why it is appropriate to apply management principles, methods, and tools already at elementary schools, setting up the conditions in a way that will encourage students to modify the directions of their career actively and independent. (en)
- Tak jako v průmyslové výrobě, tak i ve školství změna principu použité techniky často znamená i změnu technologie. Zároveň to znamená značné kvalitativní změny v metodách, zvyšování nároků na pedagoga a tedy i jinou organizaci práce. Žáci se výukou připravují pro práci ve svém budoucím zaměstnání, v provozním prostředí, kde se otázky řízení a regulace staly zcela běžnými, budou jednou účastni v procesech racionalizace výroby a distribuce a postupně sami musí být tedy nositeli racionalizace řídící práce. Proto je na místě prosazovat odborné zásady, metody a prostředky řízení už v jejich základní školní práci, a to cílevědomě, aby si sami aktivně vytvářeli správnou orientaci.
- Tak jako v průmyslové výrobě, tak i ve školství změna principu použité techniky často znamená i změnu technologie. Zároveň to znamená značné kvalitativní změny v metodách, zvyšování nároků na pedagoga a tedy i jinou organizaci práce. Žáci se výukou připravují pro práci ve svém budoucím zaměstnání, v provozním prostředí, kde se otázky řízení a regulace staly zcela běžnými, budou jednou účastni v procesech racionalizace výroby a distribuce a postupně sami musí být tedy nositeli racionalizace řídící práce. Proto je na místě prosazovat odborné zásady, metody a prostředky řízení už v jejich základní školní práci, a to cílevědomě, aby si sami aktivně vytvářeli správnou orientaci. (cs)
|
Title
| - Počítačová podpora experimentu
- Computer Aided Experiment (en)
- Počítačová podpora experimentu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Počítačová podpora experimentu
- Computer Aided Experiment (en)
- Počítačová podpora experimentu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/09:00009219!RIV10-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/09:00009219
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Experiment; education; electrical engineering; electronics; construction . (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoké učení technické v Brně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |