About: Učitel v odborném vzdělávání - jeho specifika v kontextu kurikulárních změn     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Střední odborné školství je důležitým článkem v systému vzdělávání odborníků. Připravuje odborníky přímo do praxe, ale také významně spoluutváří tu část profilu absolventa, která mu umožňuje lépe zvládnout další studium na vysoké škole. Klíčovou roli v této přípravě hraje pedagogický pracovník - učitel odborných předmětů. Pro střední odborné školství je charakteristická praktická orientace a s ní související širší využívání integrovaných podob výuky a integrovaných učebních předmětů, které ale s sebou přivádějí řadu problémů právě v procesu kurikulárních změn středního školství. Lze to charakterizovat nedůvěrou k strukturované výuce, nedůvěrou k pojetí kurikula a to jak ze strany vedení škol, samotných vyučujících, tak i mnohých rodičů a odborné veřejnosti.
  • Střední odborné školství je důležitým článkem v systému vzdělávání odborníků. Připravuje odborníky přímo do praxe, ale také významně spoluutváří tu část profilu absolventa, která mu umožňuje lépe zvládnout další studium na vysoké škole. Klíčovou roli v této přípravě hraje pedagogický pracovník - učitel odborných předmětů. Pro střední odborné školství je charakteristická praktická orientace a s ní související širší využívání integrovaných podob výuky a integrovaných učebních předmětů, které ale s sebou přivádějí řadu problémů právě v procesu kurikulárních změn středního školství. Lze to charakterizovat nedůvěrou k strukturované výuce, nedůvěrou k pojetí kurikula a to jak ze strany vedení škol, samotných vyučujících, tak i mnohých rodičů a odborné veřejnosti. (cs)
  • Middle vocational education is important link in system education specialists. It´s prepares specialists right to practice, but also eminently succoring create profile graduate, which he can better manage next study on high school. Pivotal role is plaid pedagogic workers - teacher special subjekt in this preparation. It's characteristic practical orientation for middle vocational educational system and with his related wider exploitation integrated forms education and integrated teaching articles, which but along send berserk row problems just in the process of curriculum changes middle education. It is possible that characterize no - confidence to structured education, distrust of to conception curricula and it how edgewise lead schools, himself teaching, that way and through many dangers parents and special public. (en)
Title
  • Učitel v odborném vzdělávání - jeho specifika v kontextu kurikulárních změn
  • Učitel v odborném vzdělávání - jeho specifika v kontextu kurikulárních změn (cs)
  • Teacher in vocational education - his specifics in context change curriculum (en)
skos:prefLabel
  • Učitel v odborném vzdělávání - jeho specifika v kontextu kurikulárních změn
  • Učitel v odborném vzdělávání - jeho specifika v kontextu kurikulárních změn (cs)
  • Teacher in vocational education - his specifics in context change curriculum (en)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/09:00009195!RIV10-MSM-15410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 347363
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/09:00009195
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Teacher; vocational education; pedagogic thinking; technical thinking; competency. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [597AE7934504]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Ústí nad Labem
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Strategie technického vzdělávání v reflexi doby
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Havelka, Martin
  • Serafín, Čestmír
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7414-126-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 117 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software