About: Aspekty tvorby e-learningových kurzů na příkladu portálu e-klima     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Při plánování a následné realizaci e-learningových kurzů je nutno vycházet z předem sestaveného didaktického scénáře, ve kterém jsou stanoveny kapitoly popř. podkapitoly obsahu, jejich návaznost a provázanost. Následná tvorba jednotlivých kapitol a podkapitol je pak založena na tom, že pro zvolený odborný obsah jsou ze seznamu základních stavebních prvků vybrány nejvhodnější formy realizace daného obsahu, vycházející ze vzdělávacího cíle konkrétní výukové aktivity. Pro tvorbu vlastních studijních materiálů je vhodné využívat sestavená pravidla efektivní tvorby. Příkladem ucelené sady e-learningových kurzů v oblasti přírodních věd je portál e-klima ze stejnojmenného projektu, založený na platformě LMS Moodle. Cílem projektu je shromáždit relevantní informace pro vzdělávání v oblasti klimatu a klimatické změny a zprostředkovat je široké veřejnosti prostřednictvím portálu e-learningových kurzů
  • Při plánování a následné realizaci e-learningových kurzů je nutno vycházet z předem sestaveného didaktického scénáře, ve kterém jsou stanoveny kapitoly popř. podkapitoly obsahu, jejich návaznost a provázanost. Následná tvorba jednotlivých kapitol a podkapitol je pak založena na tom, že pro zvolený odborný obsah jsou ze seznamu základních stavebních prvků vybrány nejvhodnější formy realizace daného obsahu, vycházející ze vzdělávacího cíle konkrétní výukové aktivity. Pro tvorbu vlastních studijních materiálů je vhodné využívat sestavená pravidla efektivní tvorby. Příkladem ucelené sady e-learningových kurzů v oblasti přírodních věd je portál e-klima ze stejnojmenného projektu, založený na platformě LMS Moodle. Cílem projektu je shromáždit relevantní informace pro vzdělávání v oblasti klimatu a klimatické změny a zprostředkovat je široké veřejnosti prostřednictvím portálu e-learningových kurzů (cs)
  • In planning and following implementation of e-learning courses is necessary based on pre-established didactic scenarios. The scenarios have to set chapter respectively subchapte of content, their continuity and consistency. Following creation of each chapter and subchapter is based on basic structural elements selected to implement the most appropriate forms of content. Every specific learning activities are intended to meet a learning objectives. An example of a comprehensive set of e-learning courses in science is a portal e-klima based on the platform Moodle LMS and produced within the same project. The project aims is to gather relevant information of climate and climate change and to provide this informations to the users and general public via the web portal of e-learning courses. (en)
Title
  • Aspekty tvorby e-learningových kurzů na příkladu portálu e-klima
  • Aspekty tvorby e-learningových kurzů na příkladu portálu e-klima (cs)
  • Aspects of creation e-learning courses on example of e-klima portal (en)
skos:prefLabel
  • Aspekty tvorby e-learningových kurzů na příkladu portálu e-klima
  • Aspekty tvorby e-learningových kurzů na příkladu portálu e-klima (cs)
  • Aspects of creation e-learning courses on example of e-klima portal (en)
skos:notation
  • RIV/61989592:15310/09:10217513!RIV11-MZP-15310___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(SPII4H6/35/07)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 5
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 304152
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15310/09:10217513
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • e-learning, educational model, e-klima (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [DD7FD603E072]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • e-Pedagogium
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 2009
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Pechanec, Vilém
  • Voženílek, Vít
  • Vávra, Aleš
  • Šťávová, Zuzana
  • Šeflová, Jitka
issn
  • 1213-7758
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15310
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 84 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software