Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Education model of e-learning for lifelong learning in selected branches of environment (e-klima). The main aim of e-learning education model E-klima is to gather information about climate and climate changes for educational purposes. Users of the education model are grouped six groups - three categories and their subgroups. Categories are: students (includes three subgroups), scientists (with two subgroups) and public. The whole project is designed into 14 parts according designed timetable. This year has been finished five parts and next few have been already started. It has been created a website of project, gathered information sources about climate and climate changes. Also literature search on fields of education forms and e-learning courses has been done. From these sources we have unified terminology and created a methodology for e-learning courses creation. After that it was established a structure of e-learning courses, classification into modules, their chapters and parts. (en)
- Projekt výukový model e-learnignu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima) shromažďuje kvalitní informace pro moderní vzdělání v oblasti klimatu a klimatické změny. Výukový model e-learningových kurzů je vytvářen pro šest různých cílových skupin - školská, resortní a veřejná. Řešení projektu je rozvrženo do realizace 14 dílčích úkolů. Úkoly jsou uspořádány do časového harmonogramu, dílčí výstupy z jednotlivých úkolů budou prezentovány pomocí reportů o plnění. Na základě zpracování teoretických podkladů v podobě textových dokumentů a ujednocení pojmů (zejména výukový model a cílová skupina), byla sestavena metodika pro tvorbu e-learningových kurzů a její konkrétní aplikace na projekt e-klima. Dále byla vytvořena struktura kurzů, členění na moduly, kapitoly a podkapitoly a následně sestavení konkrétní osnovy kurzu. Zpracovány byly pokyny pro autory a zpracovatele studijních materiálů.
- Projekt výukový model e-learnignu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima) shromažďuje kvalitní informace pro moderní vzdělání v oblasti klimatu a klimatické změny. Výukový model e-learningových kurzů je vytvářen pro šest různých cílových skupin - školská, resortní a veřejná. Řešení projektu je rozvrženo do realizace 14 dílčích úkolů. Úkoly jsou uspořádány do časového harmonogramu, dílčí výstupy z jednotlivých úkolů budou prezentovány pomocí reportů o plnění. Na základě zpracování teoretických podkladů v podobě textových dokumentů a ujednocení pojmů (zejména výukový model a cílová skupina), byla sestavena metodika pro tvorbu e-learningových kurzů a její konkrétní aplikace na projekt e-klima. Dále byla vytvořena struktura kurzů, členění na moduly, kapitoly a podkapitoly a následně sestavení konkrétní osnovy kurzu. Zpracovány byly pokyny pro autory a zpracovatele studijních materiálů. (cs)
|
Title
| - Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí
- Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí (cs)
- Education model of e-learning for lifelong learning in selected branches of environment (e-klima) (en)
|
skos:prefLabel
| - Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí
- Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí (cs)
- Education model of e-learning for lifelong learning in selected branches of environment (e-klima) (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15310/09:00010444!RIV11-MZP-15310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15310/09:00010444
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Education model, e-learning, environment, climate, climatic change, environmental learning and education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sympozium GIS Ostrava 2009
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Pechanec, Vilém
- Voženílek, Vít
- Jurek, Martin
- Müllerová, Monika
- Vlčková, Jitka
- Tolasz, Radim
- Jílková, Jiřina
- Holtanová, Eva
- Vávra, Aleš
- Šťávová, Zuzana
- Mrázová, Jaroslava
- Šebková, Šárka
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |