About: Inovace pedagogické praxe budoucích učitelů chemie     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • At the Faculty of Science at the Palacky University Olomouc are run three types of pedagogical practices ( individual continual, assistant and parallel), which are managed by the Centre of Pedagogical Practices. This Centre (through Internet at http://cpp.upol.cz/) provides the students necessary information and materials for all types of pedagogical practices as well as information and materials for processing of student?s portfolio, which student presents at the state final exam from pedagogy and psychology. (en)
  • Na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci probíhají 3 typy pedagogických praxí studentů (náslechová, asistentská a souběžná), které řídí Centrum pedagogické praxe. Prostřednictvím internetu toto centrum (adresa: cpp.upol.cz) předává studentům potřebné informace a materiály ke všem typům pedagogických praxí a ke zpracování studentského portfolia, které student předkládá při státní závěrečné zkoušce z pedagogiky a psychologie.
  • Na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci probíhají 3 typy pedagogických praxí studentů (náslechová, asistentská a souběžná), které řídí Centrum pedagogické praxe. Prostřednictvím internetu toto centrum (adresa: cpp.upol.cz) předává studentům potřebné informace a materiály ke všem typům pedagogických praxí a ke zpracování studentského portfolia, které student předkládá při státní závěrečné zkoušce z pedagogiky a psychologie. (cs)
Title
  • Inovace pedagogické praxe budoucích učitelů chemie
  • The Innovation of Pedagogical Practices for Future Chemistry Teachers (en)
  • Inovace pedagogické praxe budoucích učitelů chemie (cs)
skos:prefLabel
  • Inovace pedagogické praxe budoucích učitelů chemie
  • The Innovation of Pedagogical Practices for Future Chemistry Teachers (en)
  • Inovace pedagogické praxe budoucích učitelů chemie (cs)
skos:notation
  • RIV/61989592:15310/08:00005553!RIV09-MSM-15310___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(2E06029), S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 372535
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15310/08:00005553
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • teaching experience; training of teachers; future chemistry teachers (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [42492F6EC2C7]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Current Trends in Chemical Curricula
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Klečková, Marta
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Karlova v Praze
https://schema.org/isbn
  • 978-80-86561-60-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15310
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software