Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Při projektování a následné realizaci e-learningového kurzu je nutno vycházet z předem sestaveného didaktického scénáře, ve kterém jsou stanoveny kapitoly popř. podkapitoly obsahu, jejich návaznost a provázanost. Následná tvorba jednotlivých kapitol a podkapitol je pak založena na tom, že pro zvolený odborný obsah (např. koloběh uhlíku) jsou ze seznamu tzv. stavebních kamenů vybrány nejvhodnější formy realizace daného obsahu vycházející ze vzdělávacího cíle konkrétní výukové aktivity.
- Při projektování a následné realizaci e-learningového kurzu je nutno vycházet z předem sestaveného didaktického scénáře, ve kterém jsou stanoveny kapitoly popř. podkapitoly obsahu, jejich návaznost a provázanost. Následná tvorba jednotlivých kapitol a podkapitol je pak založena na tom, že pro zvolený odborný obsah (např. koloběh uhlíku) jsou ze seznamu tzv. stavebních kamenů vybrány nejvhodnější formy realizace daného obsahu vycházející ze vzdělávacího cíle konkrétní výukové aktivity. (cs)
- In the design and subsequent implementation of e-learning course should be based on pre-established didactic scenarios in which they are established or chapter. sub-content, their continuity and coherence. The subsequent formation of the various chapters and sub-chapters is based on the fact that for the chosen technical content (e.g. carbon cycle) are from the selected building blocks of most forms of implementation of the content based on specific educational objectives of teaching activities. (en)
|
Title
| - Metapopis při přípravě e-learningového kurzu
- Metadata in the preparation of e-learning course (en)
- Metapopis při přípravě e-learningového kurzu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Metapopis při přípravě e-learningového kurzu
- Metadata in the preparation of e-learning course (en)
- Metapopis při přípravě e-learningového kurzu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15310/08:00005274!RIV10-MZP-15310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15310/08:00005274
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - metadata; primary parts; e-learning (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Pedagogický software 2008
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Pechanec, Vilém
- Voženílek, Vít
- Miřijovský, Jakub
- Šťávová, Zuzana
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Scientific Pedagogical Publishing
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |