Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The existence of the term %22style%22 in the European painting of the 16th to 18th centuries has not to be correlated wrongly with %22national schools%22 according to the definition of the 19th century. The style of painting of those times has to be related only with cities, especially with important European art centers. Olomouc as a small, but the most important art center for Moravia from 1620 to 1780, was in painting formed not only by local painters, but also by incoming artists including foreigners as Filippo Abbiati or Paolo Pagani and by masterworks in local collections of paintings, mainly by the gallery of the bishop of Olomouc Karl Lichtenstein-Castelcorno, which cultivated the local level of artistical taste. (en)
- Existence termínu %22sloh%22 (%22styl%22) v evropském malířství 16.-18. století nelze vztahovat jen nesprávně s %22národními školami%22 podle definice 19. století. Malířský sloh těchto časů je nutno spojovat jen s městy, zvláště s důležitými evropskými uměleckými centry. Olomouc jako malé, ale pro Moravu mezi lety 1620-1780 nejdůležitější umělecké centrum, bylo v malířství utvářeno nejen místními malíři, ale i přicházejícími umělci včetně cizinců, jako byli Filippo Abbiati nebo Paolo Pagani a mistrovskými díly v místních obrazových sbírkách, hlavně galerií olomouckého biskupa Karla z Lichtensteinu-Castelcorna, které kultivovaly místní úroveň uměleckého vkusu.
- Existence termínu %22sloh%22 (%22styl%22) v evropském malířství 16.-18. století nelze vztahovat jen nesprávně s %22národními školami%22 podle definice 19. století. Malířský sloh těchto časů je nutno spojovat jen s městy, zvláště s důležitými evropskými uměleckými centry. Olomouc jako malé, ale pro Moravu mezi lety 1620-1780 nejdůležitější umělecké centrum, bylo v malířství utvářeno nejen místními malíři, ale i přicházejícími umělci včetně cizinců, jako byli Filippo Abbiati nebo Paolo Pagani a mistrovskými díly v místních obrazových sbírkách, hlavně galerií olomouckého biskupa Karla z Lichtensteinu-Castelcorna, které kultivovaly místní úroveň uměleckého vkusu. (cs)
|
Title
| - European centers of painting and Baroque Olomouc (en)
- Evropská malířská centra a barokní Olomouc
- Evropská malířská centra a barokní Olomouc (cs)
|
skos:prefLabel
| - European centers of painting and Baroque Olomouc (en)
- Evropská malířská centra a barokní Olomouc
- Evropská malířská centra a barokní Olomouc (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15210/11:33118769!RIV12-MSM-15210___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15210/11:33118769
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - European art centers, Moravia, painters, Filippo Abbiati, Paolo Pagani, collections of paintings, bishop, Olomouc, Karl of Lichtenstein-Castelcorno (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Olomoucké baroko. Výtvarná kultura let 1620-1780
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |