About: Effective Management of Municipalities – Strategy, Marketing, Projects, Procurement - monography     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This book is focussed on the needs of municipalities and towns aiming to deal with a process of efficient management of self-government activities. A systemic and conceptual regional management has not been much asserted in conditions of the Czech Republic so far. Although conceptual, rational, and efficient management of municipalities is a basis for ensuring sustainable development, what has prevailed with the municipality representatives so far were decision making activities aimed at dealing with acute problems and ad-hoc decision making according to current possible subsidies. The purpose of the publication is to help the municipality managers that want to control the self-government units efficiently. This entails among others to successfully define and achieve their goals, put projects and public contracts successfully into practice, incl. the process of their assignment and last but not least also to know their audience, i.e. citizens and their needs. In the first part the main differences between a management of a municipality and a private company environment are presented. Furthermore, a basic draft of the process of strategic management and planning is described. This draft is summarised into 12 basic steps. A substantial amount of attention is given to the field of regional marketing and the methods of its cooperation and participation of individual persons taking part in regional development; together with a focus on the area of increasing the regions’ attractiveness and defining some ways for utilisation of the competitive advantages of the regions. A part of the publication deals with defining the basic areas of knowledge for project management and the criteria of project success. The final chapter describes possibilities of efficient, economical, and purposeful process of assignment of public contracts. (en)
  • Kniha se zaměřuje na potřeby obcí a měst s cílem věnovat se procesu efektivního řízení samosprávných činností. Systematický a koncepční regionální management není v podmínkách České republiky ještě příliš uplatňován. U představitelů obcí převládají spíše rozhodovací aktivity k řešení akutních problémů nebo rozhodování ad-hoc dle momentálních dotačních možností. Koncepční, racionální a efektivní řízení obce je přitom základem pro zajištění udržitelného rozvoje. Záměrem publikace je pomoci manažerům obcí, kteří chtějí samosprávný celek řídit efektivně, což obnáší mj. úspěšně stanovovat a dosahovat svých cílů, realizovat úspěšně projekty a veřejné zakázky, včetně procesu jejich zadávání, a také v neposlední řadě dobře znát své publikum (občany) a jejich potřeby. V první části budou představeny hlavní odlišnosti řízení obcí ve srovnání s firemním prostředím. Dále je představena základní koncepce procesu strategického řízení a plánování, která je shrnuta do 12-ti základních postupových kroků. Nemalý prostor je věnován oblasti územního marketingu a jeho metodám kooperace a participace jednotlivých aktérů regionálního rozvoje, to vše se zaměřením na oblast zvyšování atraktivity území a definování cest k uplatňování konkurenčních výhod v území. V neposlední řadě je v publikaci věnován prostor pro definování základních oblastí znalostí projektového řízení a kritériím úspěšnosti projektů. Závěrečná kapitola se následně nastiňuje možnosti efektivního, hospodárného a účelného procesu zadávacího řízení veřejných zakázek. V každé kapitole jsou shrnuty základní kontrolní body úspěšného řízení, kniha dále obsahuje konkrétní případové studie, s cílem poukázat na dobré a špatné zkušenosti. Což může být tedy i návodem pro možnosti zlepšování v oblasti řízení.
  • Kniha se zaměřuje na potřeby obcí a měst s cílem věnovat se procesu efektivního řízení samosprávných činností. Systematický a koncepční regionální management není v podmínkách České republiky ještě příliš uplatňován. U představitelů obcí převládají spíše rozhodovací aktivity k řešení akutních problémů nebo rozhodování ad-hoc dle momentálních dotačních možností. Koncepční, racionální a efektivní řízení obce je přitom základem pro zajištění udržitelného rozvoje. Záměrem publikace je pomoci manažerům obcí, kteří chtějí samosprávný celek řídit efektivně, což obnáší mj. úspěšně stanovovat a dosahovat svých cílů, realizovat úspěšně projekty a veřejné zakázky, včetně procesu jejich zadávání, a také v neposlední řadě dobře znát své publikum (občany) a jejich potřeby. V první části budou představeny hlavní odlišnosti řízení obcí ve srovnání s firemním prostředím. Dále je představena základní koncepce procesu strategického řízení a plánování, která je shrnuta do 12-ti základních postupových kroků. Nemalý prostor je věnován oblasti územního marketingu a jeho metodám kooperace a participace jednotlivých aktérů regionálního rozvoje, to vše se zaměřením na oblast zvyšování atraktivity území a definování cest k uplatňování konkurenčních výhod v území. V neposlední řadě je v publikaci věnován prostor pro definování základních oblastí znalostí projektového řízení a kritériím úspěšnosti projektů. Závěrečná kapitola se následně nastiňuje možnosti efektivního, hospodárného a účelného procesu zadávacího řízení veřejných zakázek. V každé kapitole jsou shrnuty základní kontrolní body úspěšného řízení, kniha dále obsahuje konkrétní případové studie, s cílem poukázat na dobré a špatné zkušenosti. Což může být tedy i návodem pro možnosti zlepšování v oblasti řízení. (cs)
Title
  • Effective Management of Municipalities – Strategy, Marketing, Projects, Procurement - monography (en)
  • Efektivní řízení obce: strategie, marketing, projekty, veřejné zakázky - kniha
  • Efektivní řízení obce: strategie, marketing, projekty, veřejné zakázky - kniha (cs)
skos:prefLabel
  • Effective Management of Municipalities – Strategy, Marketing, Projects, Procurement - monography (en)
  • Efektivní řízení obce: strategie, marketing, projekty, veřejné zakázky - kniha
  • Efektivní řízení obce: strategie, marketing, projekty, veřejné zakázky - kniha (cs)
skos:notation
  • RIV/61989100:27740/14:86091824!RIV15-MSM-27740___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • O
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 13066
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989100:27740/14:86091824
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Regional planning, Regional development, Strategic management, Analysis, Public sector, Local government (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [951D1C75B017]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Václavková, Renáta
  • Melárová, Martina
  • Oramus, Lukáš
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 27740
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software