Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Preference zákazníků při koupi jsou vysoce sledovanou oblastí, zejména prodejci, ale derivovaný zájem na ní mají i samotní producenti potravin. Nyní, v období hospodářské recese, je často životní otázkou výrobců, zda nakupuje český zákazník skutečně jen podle ceny, anebo se stále ohlíží na kvalitu nakupovaných výrobků. A to zejména u výrobků, které jsou pro spotřebitele určitým způsobem nadstandardními, anebo ne tolik životně důležitými. Potraviny jsou obvykle zbožím, které uspokojují základní potřeby, ale i mezi nimi je možno nalézt takové, které si spotřebitelé dopřejí jen občas, a to z důvodu jejich vyšší ceny. Jak se tedy rozhoduje zákazník u výrobků s vyšší přidanou hodnotou, ale za vyšší cenu, v období recese?
- Preference zákazníků při koupi jsou vysoce sledovanou oblastí, zejména prodejci, ale derivovaný zájem na ní mají i samotní producenti potravin. Nyní, v období hospodářské recese, je často životní otázkou výrobců, zda nakupuje český zákazník skutečně jen podle ceny, anebo se stále ohlíží na kvalitu nakupovaných výrobků. A to zejména u výrobků, které jsou pro spotřebitele určitým způsobem nadstandardními, anebo ne tolik životně důležitými. Potraviny jsou obvykle zbožím, které uspokojují základní potřeby, ale i mezi nimi je možno nalézt takové, které si spotřebitelé dopřejí jen občas, a to z důvodu jejich vyšší ceny. Jak se tedy rozhoduje zákazník u výrobků s vyšší přidanou hodnotou, ale za vyšší cenu, v období recese? (cs)
- The preferences in consumer-buying process are highly monitored area, especially by the merchants. But the derived interests on consumer-buying process have also the food producers. In these days, in the phase of economic recession, there is a question, if Czech consumer buys the products only by the price, or if counts also other attributes as a product quality. And it is even more mysterious at the shopping-process of high-standard products or at products those are not essential to life. A food is usually consider as basic commodities, but we can find in this group also food, whose consumer buy only in special occasion, because of their higher prices. Which is the consumer-buying process at the high-valued food in the period of economic recession? (en)
|
Title
| - Cena versus kvalita v období recese
- Cena versus kvalita v období recese (cs)
- Price versus quality in the recession phase (en)
|
skos:prefLabel
| - Cena versus kvalita v období recese
- Cena versus kvalita v období recese (cs)
- Price versus quality in the recession phase (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/09:00020925!RIV10-MSM-27510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/09:00020925
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Price; quality; recession; production; product; consumer-buying process (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |